Ein Österreicher sagt was zum Thema Religion in der modernen Gesellschaft.

Übrigens: "Purer Katholizismus wird die Welt sicher auch nicht retten!"

Joooo :banane: da bin i dabei,da muaß i mi ned aufregen, wo derf i unterschreiben.
Gemmas an, reiß ma ei die Kirchen.
Zuapacken kann i scho no a bissl, für a guades Zü.

Aber a Alternative ghört her, wenn die wüden Gläubigen kumman mit`n Radikalislam und fragen: "Wo Haus von Allah in diese Land? Olle Unglaubliche da, oder wos?" Bis i dem erklärt hab, dass i selber des Haus vom Allah bin, hat der vielleicht scho sein Kebapspieß wieder ogwischt.

Oiso, i man... wos i sagen wü: Nur für die Zuagrasten, die no ned soweit san, tät i halt rein symbolisch irgendwo, wos ned stört, so a klanes, unauffälliges Bethauserl hinstellen, wo jeden Sonntag a Rabbi, a christlicher Pfaff und so a islamischer Geistlicher, wie haßen die... Imam? Händchenhaltend den Allah preisen.

Natürlich soll a diese Mini-Kirchen a bissl a Aug auf die weltliche Gesetzgebung haben, weu auf des, was der Mensch in wilder Gemeinschaft, doch ohne Bezug und Ausrichtung auf das "absolut Richtige", sag i jetzt amoi, entwirft, is afoch an Dreck wert. I kanns ned deutlich genug sagen: an Scheißdreck wert und da kanns no so sche ausgschmückt irgendwo niedergschrieben steh.

Des Recht auf Freiheit. Wenn mir jetzt ana in Ausübung seines Rechts auf Freiheit in mei Allerheiligstes spuckt und scheißt - nämlich ned auf mei Freiheit an sich sondern vü mehr auf den Grund für dieses Recht auf Freiheit, die Ausrichtung des Menschen auf das Absolute - dann gspür i zwar den Drang, dass i eahm meinerseits a bissl in seine Menschenrechte steig, aber des muaß i eigentlich gar nimma, weil er`s ja eh scho selber gmacht hat. Nur waß er`s halt wahrscheinlich ned. Oder er stellt si nur so bled. Bei di Kabarettisten waß ma des nie so genau.

Aber ma versteht hoffentlich, was i sagen wü? I kenntats a no amoi in Hochdeutsch versuchen, weu des Wienerische is vielleicht für manche Sachen ned so guad verständlich. Aber i tua ma halt im Moment jetzt so leichter.

Menschenwürde, Menschenrecht, sehr hilfreich bei der Überwachung der weltlichen Gesetzgebung, san Ergebnisse der Arbeit von Geistlichen und Philosophen und ned über`d Nacht entstanden. Dabei hat immer die Ausrichtung auf das "absolut Richtige" a Rolle gspüd. Des aber steckt ned nur in dera Elite von Geistlichen und Denkern, sondern in an jeden Menschen. Ausnahmslos. Und des is der Gott, an dem i so häng und an den so vüle glauben, ob`s des jetzt zuageben oder ned. Und wen ma auf den Glauben wer spuckt, dann kränkt mi des, weu i hab ja a ka Fleischlaberl in meiner Brust.

Solang si die heitere Komik über Leut belustigt, die Kastanien glauben, is ma des wurscht. Nur wenn`s zu den Grundpfeilern unserer heutigen und nach wie vor entwicklungsbedürftigen Zivilisation zuwebrunzt, gpür i scho, rein unbewusst, an klanan Unterschied und ruaf: Halt, da bitte ned urinieren, wenns leicht geht.

Dann fahr i friedlich weida, mit mein klanan Spüzeigauto. :fahren:
 
Zuletzt bearbeitet:
Werbung:
Wie ma des knifflige Problem lösen werden, des waß i no ned.
Aber i denk drüber nach, weu die Lösung liegt in mir, da glaub i dran.
Bombenfest und Gunkelresistent.

Natürlich, der christliche Weg is nur ana von Vüle, sich über des Absolute auszutauschen.
Da gibts die Theologie, die Philosophie, die ganzen vorchristlichen Naturgschichtln da, wo i mi gar ned auskenn, wurscht, olle miaß`n arbeiten an eahna selber. Der Islam a. Wos sunst?
I begreif nur oft ned, dass des so schwa zum versteh is.
 
Zuletzt bearbeitet:
Owa geh, Wolf! Warum sollt ma denn diese wunderbaren Bauwerke einreißen, oder Biachln vahazn?
Des erledigt si zu gegebener zeit eh vo söwa. Owa wia's grod ausschaut is hoit no net so weit.
Wo sovü Leut san, die den Verein no brauchen samma froh das eam no gibt. Sunst fangen
de a no vo Tia zu Tia ins rennan an, oder wean bluatrünstige Satanisten oder schlimmeres.

I maan, womma erwarten das ma so leben kennan wia mia des fia richtig hoidn, dann
soit ma de aundern des a zuagesteh, ohne das ma eana sogn wos zan mocha ham ...

Wos sogst? "Des is leichta G'sagt als tan?" Jo, jo! Wem sogst des ...
... owa waumma se a weng zaumreissen pockma des locker.
Wamma an Schriat auf de Aundern zuagengan, wer waas?
Vielleicht gengan eh sie auf uns zua und mia segn's nur net ...
... nau schauma amoi!
 
Und Das ist wirklich Sehens/Höhrenswert.


Der Herr Gunkl lässt da allerdings einen weiteren Punkt aus, nämlich zu dem Satz: Du sollst keine anderen Götter haben neben mir. Damit ist nicht gemeint, was Gunkl beschrieb, sondern man soll sich keine eigenen Götter schaffen, wie derzeit.
Damals war es das Goldene Kalb, heute ist es Handy, PC, Mammon usw.
Für mich hat der Vortrag blasphemischen Charakter und ich identifiziere mich nicht damit.

Wer der Ansicht ist, er komme ohne Gott aus, der soll eben sein Leben danach ausrichten und andern ihren Glauben lassen.
Nachher wird sich herausstellen, wessen Ansicht die Richtige war!
 
....und wenn mans genau nimmt: was war denn VOR dem Urknall, was ja auch nur eine Theorie ist.

Nichts kann schon immer gewesen sein und Nichts wird es schon immer gegeben haben!

Außer díe Theorie, dass das Vakuum ja auch was enthält, nämlich nichts!
 
Nichts kann schon immer gewesen sein und Nichts wird es schon immer gegeben haben!

Darüber grübel ich immer nach. Hmmm...
Stell dir vor , es gibt das Nichts, ein riesen großes schwarzes Loch, dass dann soweit verdichtet, dass es einen Urknall gibt.
Dann ist die Materie in Teilen da, die Schöpfung geht ihren Weg , bis es wieder alles ins Nichts , in so ein schwarzes Loch verschwindet. Und so gehts immer hin und her. Warum sollte das nicht möglich sein?
 
Darüber grübel ich immer nach. Hmmm...
Stell dir vor , es gibt das Nichts, ein riesen großes schwarzes Loch, dass dann soweit verdichtet, dass es einen Urknall gibt.
Dann ist die Materie in Teilen da, die Schöpfung geht ihren Weg , bis es wieder alles ins Nichts , in so ein schwarzes Loch verschwindet. Und so gehts immer hin und her. Warum sollte das nicht möglich sein?

Weil ein Schwarzes Loch kein Nichts ist! Und außerdem schon vorhanden, also kein Nichts.
Deine Annahme unterstützt meine Theorie der überkritischen Masse, welche zum " Urknall" führte, um einmal bei dieser These zu bleiben.
Wer sich einmal eine große Explosion angeschaut hat, der kann Parallelen dazu ziehen, nämlich, alles was sich ausdehnt zieht sich irgendwann auch wieder zusammen.
 
Werbung:
Zurück
Oben