Lonewolfisch

Werbung:
Willst du einer Frau eine schöne, saubere Wohnung zeigen, innen wie aussen?
Ich würde bei einer Tasse Tee oder Kaffee und Kuchen ihr die Müllecke zeigen und sie fragen: Nun wie gefällt dir meine schöne Wohnung?
 
.
Willst du einer Frau eine schöne, saubere Wohnung zeigen, innen wie aussen?
Ich würde bei einer Tasse Tee oder Kaffee und Kuchen ihr die Müllecke zeigen und sie fragen: Nun wie gefällt dir meine schöne Wohnung?

also wenn du Kaffee und Kuchen anbietest, ist der Eckenmüll sicher duftig.
 
Hoids mi ned auf, irritiert`s mi ned... i bin im Kriag.
Geg`n an mächtigen Dämon.
Und wenn i gwinna wü, muaß i mi gleichzeitig mit eahm verbünden.
Muaß die Bestie in mir erwecken, die dem Dreck den Garaus macht
und die Abschlußleisten am Kuchlplafond nagelt.
Des is ned so afoch, wia`s ausschaut.
Dem Tier in mir näher i mi nur mit größter Vorsicht.

Na, wenn i amoi halbwegs fertig bin, so um 2030 herum schätz i,
da soll si mei Besucherin dann ned mit mein Müll umanander quälen miaß`n.
Da mecht i dann scho fertig sei, mit behübschen, bemalen und zsamrama.

Die soi mit mir da sitzen kenna, beim Kuchen und beim Kaffee, sich guad fühn und entspannt,
zwanglos und frei und wenn ma uns was zum dazöhn haben und des wird a bissl mehr
und mia kumman uns a bissl näher, dann kennan ma si jo nachher vielleicht a bissl
niederlegen und no mehr entspannen, vielleicht bei ana gegenseitigen Nackenmassage, is ja nix dabei.

Ui, des war jetzt wieder tiaf. Sorry... i waß, i bin a Schwein und oft vü zu schnö bei der Sache. :whistle:

 
Ja, i hab genug von mir selber.

Ich werde mich jetzt nicht mehr länger selbst verleugnen und verstellen,
bloß um sympathisch rüber zu kommen bei den sehr verehrten Damen und Herren.

Nein, damit ist jetzt Schluß.

Endgültig und für alle Zeit.

 
Halts mi ned auf, i beweg mi grad wie der Spartacus durch sei letzte schware Schlacht.

Und dass i mei Kraft ned verlier, push i mi a bissl mit harter Musik in`d Höh.

Des gibt Power, mit`n Rock`n Roi an meiner Seit`n gibt`s ka Niederlage mehr.

I bin nämlich ned zum verliern auf`d Wöd kumma.

 
Zuletzt bearbeitet:
Trotzdem... Spaßettel hin, Spaßettel her, die Leere is ned zu verachten,
die so an Extschecheranten von Zeit zu Zeit ned erfüllt,
nachdem er sei Passion vernunftgesteuert doch endlich aufgeben hat, nach vüle, vüle Jahr.

Des kann ma si als Gsunder ned wirklich vuastön.

Naja, i sja ned umasunst so, daß die Wenigstn da wirklich owe kumman,
wenns amoi tiaf gnua drauf san.

Und vüle haben erst nach`n Tod eahna Passion aufgeben.

Gibt mas aber vurher auf, dann muaß ma an neichen Inhalt finden, klar.

Und wenn die Passion a Ersatz für die große Liebe war,
dann kannst da denken, dass des dann a bissl a größer`s Projekt wird.
Die Neigung zum fotografieren und zum Briafmarken sammeln alla wird dann ned reichen.

Da braucht`s a bissl mehr.
An Ersatz für die große Liebe.
Am Besten die große Liebe selber.
Aber was a immer, es wird si finden.

So, und jetzt leg i ma a Konzerterl auf und ziag wieder in Kriag.
I hab immer a bissl die Leut bewundert, die trotz eahnan Hang zum Alkohol was leiwandes zsambracht haben.
I war ja nie a so. I hab bsoffen ned amoi an Schraufenziaga halten kenna.

 
Vorsicht - deprimierender Text, Lesen auf eigene Gefahr.

Manches mal hab i scho a bissl a Angst.

Und die leichte Surg, die Miadigkeit kenntat no an andern Grund haben,
als die Erschöpfung nach dem lebenslangen Ringen da, mit dem depperten Dämon,
oder die fast scho gewohnte Depression, oiso die Bipolare Störung, die ma jo mehrfach diagnostiziert wur`n is.

Manchmal mach i ma a bissl Surg`n, dass si da scho wieder körperlich was manifestier`n wü.

I hoff`s ned, aber der Gedanke kummt manchmal über mi.

Wochenlange, extreme Miadigkeit, regelrechte Erschöpfungszuaständ. Heut hab i`s mit Ach und Weh gschafft, a halbes Zimmer z`putzen. Aber a nur, wäu a Freind da war, mi ständig motiviert und selber Hand anglegt hat. Ka Spaß, so arg war des no nie. A bissl a Trägheit, ja, die kenn i, aber so lang und so arg wie dermal, ka Ahnung, woher des wirklich kummt.

I segad am ersten Blick kan psychischen Grund, es rennad eigentlich ollas halbwegs rund,
ka Stress vom AMS, a Job ab September, der zwar jetzt ned die Erfüllung is, aber der ma absolut entgegenkummt und durchaus machbar is, ka waß Gott wia schware Traurigkeit wegen der unerfüllten Liebe, des is halt so, wias is, die Notwendigkeit, in der Bude was z`machen von der Vernunft her verstanden und angenommen und ganz so unbefriedigend is des Teilergebnis a ned...und dann no 15 Monat Alkoholfrei, oiso, so schlecht is gar ned bestellt uman LoneWolf.

Und trotzdem diese scheiß Miadigkeit, dass i kaum den Körper bewegen kann.
Ka Theater, am liabsten hätt i mi heut von mein Hawara füma lassen, wäu des glaubt ma kana.

Und manchmal straft mi eben so a unbestimmte Angst, des kenntat no was ander`s sei, ois wia die Depression oder die normale Erschöpfung, wia mas halt hat, wenn ma mit an ziemlich mächtigen Dämon grafft hat.

Aber die verdräng i dann meistens schnö wieder, in weanarischer Manier.
Was soi i denn machen mit ihr? Ihr auf den Grund geh? Abklären? Klarheit verschaffen?
Da bin i vü zu miad dazua. Und vü zu wenig intressiert.
Ja, klar, und vü z`feig. Vü z`feig. Da steh i voi dazua.
Mit Sicherheit schau ma i von Innen ka Spital mehr an.
Des is absolut ned mei Plan.

Und außerdem fehlen ma no die eindeutigen Anzeichen. Bis auf die schware Miadigkeit. Die hab i.
Und die dunkle Ahnung, da kennt wos sei, wos i ned brauch.

Hoidert i a nimmer aus.
Nach an lebenslangen Kampf gegen a schware Drogenabhängigkeit,
nach der Zeit mit der dementen Mama, wo i am End a mit meine Nerven am End war,
der an Krebsgschicht und der ogstürzten Lovestory,
wo i afoch zu vü Hoffnung und Zukunftsvision eine glegt hab,
hoidert i des a nimma aus.

Oiso, i glaubs ned, dass i des no aushalten tät. Des warad a echte Einschränkung meiner Lebensqualität.
Da miaßad i zuminderst zerst amoi die Wohnung fertig haben, bevur i mi no amoi
mit so an scheiß Krebs beschäftigen kennt.

Na, da wü is liaber gar ned so genau wissen.

Ja, mei weanarisches Tagebiach`l, wo die Gedanken drinnan stengan, die wos ma so durch`n Schädel gengan,
is ned unbedingt a Unterhaltungs High Light, des is ma scho klar.

Aber des Positive is: I bin voller Hoffnung, daß i mi irr und daß ma in a paar Tag wieder wesentlich besser geht.
An entsprechenden Wunsch hab i eh scho ans Universum gschickt.
 
Werbung:
Na, do is nix.

Des is nur a klane Angst, die schickt ma der neutralisierte Dämon, sunst nix.

Wäu er si anders nimma höfen kann.

Und die Miad`n kummt nur von mein ungsunden Wach/Schlaf Rhythmus.

Da muaß i arbeiten dran, sunst nix.

Da kummt nix mehr. Gar nix.

Des san Angstgedanken, die schickt ma der Teifl, kurz, vur sein endgültigen Zusammenbruch.

Was i ned brauch, des kummt ned zu mir.

Des war immer so, i hab vom Leben immer nur kriagt, was i brauch.

Spätestens Ende Juni wird des Universum mein Wunsch nach mehr Energie erfüllen.

Und im Juli und August werd i mit Voigas leben und mei Benzin wird die Liebe sei.

Und dann werd i halt a bissl was hackeln über`n Winter.

Und nächstes Frühjahr werd i no amoi die große Liebe treffen.

Und wenn`s des Universum so wü, werd i im Summer heiraten.

Und ollas wird guad.

 
Zurück
Oben