Lonewolfisch

In mancher Hinsicht bin i wie a Krieger, der a konkretes Zü vur Augen hat, des er erreichen wird und zwar, ohne an Kollateralschaden anzrichten. Mei Auftrag lautet: Die Geiseln, die si in der Gewalt von Terroristen befinden, lebendig befrei`n, die Verbrecher ned hamdrahn, des geht gar ned, sondern nur neutralisier`n und des Dorf rundherum nach Möglichkeit steh z`lassen. Des is der Plan und den ziag i durch, der Auftraggeber bin i. Commander Wolf.

Die Geiseln, des san meine positiven Eigenschaften als Mensch, die rudimentär no vurhanden san, die Terroristen san die ganzen klanan Dämonen in mir, die vom großen DNB angführt werden und des Dorf bin i als a Ganzer, wo si des ganze Mini-Drama ana menschlichen Existenz ospüd.

Natürlich san die Dämonen, die in mir san, a außen überall und rundherum. Aber des stört mi nimma, wäu i hab erkannt: wenn i`s außen bekämpf, geh i in Häfen, wenn i ned aufpass. Nachdem die Dämonen immer in Leut drinnen sitzen, kann mas ned afoch neutralisier`n, wäu da neutralisiert ma den Wirten automatisch mit. Und des tuad ma ned, wenn ma halbwegs a Erziehung genossen hat und sei Leben gern in Freiheit verbringa tat.

Na, i hab a andere Methode entwickelt, denn i bin auf Zack.

Begegnet ma außen a Unterdämon, oiso so a Gesandter vom großen DNB, dann schau i, wo si der Scheißhund in mir drin versteckt. Des kann jetzt sei der UDA, der Unterdämon der Arroganz, oder der UDG, der niemals gnua kriagt, egal von was, weil er so gierig is auf Ollas und egal, welcher Unterdämon des a is, i hab`s olle in mir selber, nur find is ned immer glei und muaß manchmal a Zeit`l suach`n.

Siach i eahm dann, wie er, tiaf unten auf mein Seelengrund, neutralisiert wie a schlaferts Baby ruht, kann i beruhigt und ohne zu lügen zu dem Dämon im Außen sagen:

"Oida, du bist scho in mir, i brauch di ned, putz di, bevur i die treib."

Des is wichtig, daß ma si vurher überzeugt hat, wäu so an Dämon derf ma ned anliag`n, der gspürt des sofurt. Da liagt ma si nur selber an und vom Dämon is ma dann der Gfickte. Wenn ma so an Dämon sagt, ma braucht eahm ned, dann fühd er si gekränkt und des macht eahm bös und hinterhältig. Drum muaß ma immer dazua sagen: "Wäu i di scho hab. Und dir gehts guad bei mir, vertrau ma." So wird ma dann praktisch im Laufe der Zeit Herr seiner Dämonen, ohne dass ma aber des Gfüh hätt, ma warad a Herrscher über die Dämonen. Beherrschen lassen sa si nämlich a ned gern, nachdems ja scho an Herrscher haben; den großen DNB, den i natürlich a, wenn i wü, als a Ganzer ansprechen kann.

Meistens funktioniert die Kommunikation wunderbar, da derf i ned klagen. Ned immer bin i ganz so souverän, klar, so Dämonen san ja manchmal recht hartnäckig und aufdringlich. Aber es geht, i bin ganz z`frieden.

Zeit hab i ja gnua für den Bledsinn, wäu i ja ka Familie und kane Kinder hab.
Hätt i des, warad des wos anders, aber so mach i halt was i wü und was i für sinnvoll halt.

Ja, und das i in meine Aufgeschrieben-Fred`s - oder a in dem Blog, über`mei persönliches Verhältnis zum DNB, den i möglicher Weise demnächst in deutscher Sprach starten werd - so ungern diskutieren tua, hat sein Grund darin, daß i halt mit meiner Schreiberei in erster Linie

mit mir selber z`samkumma wü und ned mit die netten User, die si daher verirren,

mi selber versteh wü und ned die fleißigen Mitschreiber,

in mir selber Ordnung halten wü

und ned in Euch,

so lieb wie i euch a olle hab. :kuesse: I hoff, ihr könnt`s ma verzeihn.

Oiso, mia kennan scho z`samkumma, außerhalb von dem Thread.
Mia kennan uns a treffen, wenn ma glauben, daß ma uns was zu erzählen haben.
I bin der Willi aus Wien, wohn im 2. Bezirk und wennst dich mit mir treffen willst auf ein Eis,
scheiß da nix, schick ma a PN.

Nacher ruaf ma uns halt z`sam, is ja nix dabei. Unverbindlich, wia ma so sagt.

Außer du bist a nettes Fräulein und mia verstangert`n uns ganz besonders guad, dann sprechert ja a nix dagegen, wenn ma nach a paar Vertikaltreffen amoi in der Horizontalen z`samkumma tät`n und a biss`l Zärtlichkeiten austauschen. Ned das des zwingend sei muaß, aber ausschließen mecht i gar nix. Ans, zwa, Drei, wos is dabei? I glaub, des is a ganz natürliches, menschliches Bedürfnis, wenn si zwa besonders leiden kennan, daß a si a bissl berühren.

Allerdings bin i a bissl verklemmt in dera Hinsicht, seit meiner Prostataoperation.

Doch wurscht, da kennan ma ja nachher drüber reden, wenn ma uns persönlich treffen.

Wenn Sex allerdings dei vorangiges Interesse is, dann bin der falsche Ansprechpartner, des kann i da a verraten. Und wenn i nur Schmäh führ`n wü oder glaub, irgendwo was Wichtiges dazua sagen z`miaßn, post i eh immer in dem ensprechenden Forum, was mir dazua einfallt. Nur wenn i da schreib oder in an Blog, dann kann i halt ned mit euch da diskutieren, so gern i des oft tät. Des interessiert mi dann afoch ned, wäu i in diesen Aufgeschrieben-Threads und diesen Blogs ausschließlich mit mir und meine Dämonen beschäftigt bin.

Ned sovü schreiben tua i über die Lichtwesen und die himmlischen Kräfte, die mi in der richtigen Kommunikation mit die Dämonen unterstützen. Die san ma heilig und die zah i ned so gern in die Banalität des Wortes. Sei`s nun Hochdeutsch oder Dialekt. Nur sovü sei verraten: I bin ned alla. A großer, lichter Geist is ständig an meiner Seit`n.

Des klingt am ersten Eindruck hin wahrscheinlich recht unhöflich, sehr egoistisch und vielleicht sogar a bissl arrogant von mir; is aber ned, wäu mei Theorie und Intention is Folgende:

Wenn i mit mir selber z`samkumm und in Harmonie schwing, so wie heute wieder, dann beweg i mi a durchs restliche Forum mit ana wesentlich positiveren Energie und Motivation. Des sag i jetzt ned nur so, da hab i durchaus scho die praktische Erfahrung a gmacht, zumindest soweit, daß i durchaus drauf vertraun kann, daß des a so is wia i ma des denk.

I brauch immer wos, auf des i vertraun kann, da bin i wia a Kind. Ohne Vertrau`n geht gar nix bei mir.

Dauernd muaß i ma selber vertraun und a dena andern vertraun.

Des is da im Forum ned ander`s ois im Straßenverkehr.
 
Werbung:
Oida, na... wos is ma da wieder eigfallen, ich staune.

I war ja wie in Trance beim schreiben.

Göttlich fast... bis auf den Teil mit der horizontalen Zusammenkunft.

Da hat wieder stark der DNB andruckt.
 
Werbung:
Hmmm... des wird fad werden, wenn i dann da vollkommen fertig bin mit dem aufräumen meiner Psyche und völlig frei von niedrigem Beweggrund durch`s Forum wandeln werde, einem einsamen Wanderer gleich, der, unberührt von Anarchie und Konfusion, von Rechthaberei und Geltungsdrang, wie ein Schatten geisterhaft durch`s Chaos der Anschauungen gleitet, keine Anschauung mehr in sich tragend, keine Verwirrung mehr stiftend, keinen Streit mehr erschaffend oder schlichtend, unbemerkt wie ein Virus, schweigend wie ein Grab, des wird fad wer`n, Leil`n na, i glaub, des pack i ned.
 
Zurück
Oben