Lonewolfisch

A Wahnsinn irgendwie, hätt i ma nie dacht, daß mi des emotional so in die Knia presst,
wenn i da in dera Bude amoi anfang, a bissl was z`machen.

A bissl wos is ja weida gangen, im April und in Mai, aber jetzt steht scho wieder die längste Zeit ollas stü und der Dreck wird immer mehr.

I waß ned, i versteh den Zusammenhang no ned ganz, wäu eigentlich is des ja positiv, wenn ma was bewegt, aus was Kaputten was Intaktes macht, was Schiaches a bissl verhübscht. Aber na, mir is, ois gabert ma des Ollas nix, ois föhlad ma der Grund dafür. Und immer, immer wieder werd i von der Frag in mein Kopf belästigt: Für was? Wozu soi des guad sei? Was tuast da des an? Ois warad die Notwendigkeit ned Grund genug.

Die Trägheit is, der rechte Arm von mein Dämon,
liegt schlaff und schwer auf meiner Schulter.
Den muaß i eahm jetzt brechen, wenn i weida kumma wü,
ansunst`n hod er gwunna und des is ned mei Zü.

Willst du deine Wohnung so wie sie jetzt ist einer Frau zeigen?

Willst du eine hübsche Wohnung mit deinen persönlichen Farben zeigen?
 
Werbung:
na siehst :)

und für dich Selbst machst du es dir heimelig.
oder?

Ja, das wäre Ziel und Vorsatz gewesen, haargenau mei Ausgangsintention, aber irgendwie is gleichzeitig so a gewaltige Resignation in mir gwachsen. So a "hod eh ollas kan Sinn Stimmung". Ka Ahnung, wo die daher kumma is. Und jetzt kämpf i scho die ganze Zeit mit mein inneren Schweinehund herum und werd immer miada, also, müder... meine ich.

Aber heut hab i eh scho ans Universum a Bitte um Unterstützung forumuliert und durchaus ernst gmant. :)
 
Ja, das wäre Ziel und Vorsatz gewesen, haargenau mei Ausgangsintention, aber irgendwie is gleichzeitig so a gewaltige Resignation in mir gwachsen. So a "hod eh ollas kan Sinn Stimmung". Ka Ahnung, wo die daher kumma is. Und jetzt kämpf i scho die ganze Zeit mit mein inneren Schweinehund herum und werd immer miada, also, müder... meine ich.

Aber heut hab i eh scho ans Universum a Bitte um Unterstützung forumuliert und durchaus ernst gmant. :)

hast du Pflanzen in deiner Wohnung?
 
Aber i bin glücklich, alla scho deswegen bin i wirklich glücklich, dass i trotz dieses momentanen Dämmerzustandes meiner Psych ned amoi im Ansatz dran denk, im Wirtshaus die dunkle Zeit zu überbrücken. Des is mei größter Erfolg der letzten 20 Jahr. Und stolz... na, stolz bin i deswegen ned. Des kann i ma ned leisten.
 
Aber i bin glücklich, alla scho deswegen bin i wirklich glücklich, dass i trotz dieses momentanen Dämmerzustandes meiner Psych ned amoi im Ansatz dran denk, im Wirtshaus die dunkle Zeit zu überbrücken. Des is mei größter Erfolg der letzten 20 Jahr. Und stolz... na, stolz bin i deswegen ned. Des kann i ma ned leisten.

Du kannst dir nicht leisten deine Wohnung schön zu machen. Du kannst dir nicht leisten stolz auf dich zu sein.
Du kannst dir nicht leisten eine Frau .....?


denk mal nach,

schönen Nachmittag :)
 
hast du Pflanzen in deiner Wohnung?

Ja, a paar Zimmerpflanzen, a Yuca, a japanische Wasserlilie, i glaub zumindest, dass des ane is... und dann no so a hoche, bis an die Deck`n... Yucaähnlich, ka Ahnung. Und im Kabinett steht a dickblättriges Gewächs, wo i ma a den Namen ned gmerkt hab.

Gut dass du mich dran erinnerst. Die leiden nämlich auch immer unter meinen emotionalen Tiefs.
 
Du kannst dir nicht leisten deine Wohnung schön zu machen. Du kannst dir nicht leisten stolz auf dich zu sein.
Du kannst dir nicht leisten eine Frau .....?


denk mal nach,

schönen Nachmittag :)

Ja, den Stolz kann i ma wirklich ned leisten.
Aber i derf mein Erfolg positiv bemerken und des tua i a.
Das in der Wohnung nix weida geht, da is mei Trägheit schuld.

Aber des wird scho wieder.

Dir auch schönen Nachmittag. (y)
 
Werbung:
So eine Trägheit, so eine verdammte, gottverfluchte, wie die letzten Wochen...

hab i no ned erlebt.

Aber jetzt hab i gnua.

Jetzt drah i den Computer o, steh auf und hau ollas z`sam,
verfolg den Dreck bis in hintersten Winkel
und werd eahm jagen bis ans End vom Universum.

Schenan Nachmittag.

 
Zurück
Oben