Brummbär;3493603 schrieb:du woast jo eh, das ich jo ah zu realistisch bin, u. dais is dais Problem dahinter..
Wäu i´s a anders liaber hätt. oafoch kloare Vahötnisse u. net nur , das ma jemand im Traum sogst, das er mi vermisst,und liebt, sondern a wirklich in der Realität sogt u. zagt.
Es is hoit so, das nix anderes a in Sicht is, u dais hängt net mit dem zammen, das sie afoch in mein Herzen is.. sondern weils afoch net passt.. u. do vazicht i drauf, a wenn vüle Liab san usw.. oba i kaun mi jo a net dazu zwingen, jemand lieb zu hobn.. nur damit i mit wem zamen bin.. dais wär a schlechte Vorraussetzung.
Und ob ma´s mir glaubt oder net, es ist net so, das ich dran denk u. deswegen schreib, sondern umgekehrt, das i net dran denken wü, u. es immer wieder kummt, ob i jetzt dagegn kämpf, oder afoch net.. es geht eben net weg..
Wauns wäre, das so wäre, wie´s net is, war´s ma wurscht, namat i dais in kauf.. oba wau i´s jo net wirklich was.. u. wenn i´s wirklich wissat, wissat i a net. wie laung i dais no aushoitn miassat..
Dais kaun net normal sei..
na, vadient hob i dais net.. oba i kaun jo a niemand anders zwingen. das er mit mir zaman is.. und irgendwie föht ma die Kraft a.. wei eh nix kloppt.. nebenbei..
i gib auf.. ois, wos Frauen u. Familie anbelangt.. hüft eh nix..
Noch Regen kumt Sonne? Na, dais kaun i neama hörn, weil die Sonne is wech.. regnet ununterbrochen, hob scho a überschwemmung in mir..![]()
Aufgeben tut ma an Brief
....wäre a Idee

Klär es , dann weisst ob du einen Traum begraben musst oder obs doch a Chance gibt.....i müsst mein Traum do a begraben und schoffs net um ihn net gonz zu verlieren , ertrog i derzeit a net - immer no net "grummel" und doch wird es irgendwann enden-. enden müssen, aber das will ich nicht - wollen /wahrhaben ...ober es hülft nix, i seh ka Zukunft .......wos immer dos für an Sinn hot.....und do konn neben mir der Traumprinz auftauchen , seh i den net , weil i nur bei dem einem bin, und nix onders is bei dir - du siehst dei Prinzessin net , a wenns neben dir wär , weil du on der onderen , verzehrenden Liebe hängst und solong des so is/bleibt - kummt nix onderes ....leider ...

du woast jo eh, das ich jo ah zu realistisch bin, u. dais is dais Problem dahinter..

, den du schreibst quasi vor, wie ich zu lieben hätte, was ich unter Liebe verstehen soll, u. vor allem, wenn ich lieben soll, u. nicht lieben soll (letzteres wirst du wahrscheinlich verneinen, das du das net gschriem host, wos a stimmt, oba es kumt so rüber..)