Brummbär;3493603 schrieb:du woast jo eh, das ich jo ah zu realistisch bin, u. dais is dais Problem dahinter..
Wäu i´s a anders liaber hätt. oafoch kloare Vahötnisse u. net nur , das ma jemand im Traum sogst, das er mi vermisst,und liebt, sondern a wirklich in der Realität sogt u. zagt.
Es is hoit so, das nix anderes a in Sicht is, u dais hängt net mit dem zammen, das sie afoch in mein Herzen is.. sondern weils afoch net passt.. u. do vazicht i drauf, a wenn vüle Liab san usw.. oba i kaun mi jo a net dazu zwingen, jemand lieb zu hobn.. nur damit i mit wem zamen bin.. dais wär a schlechte Vorraussetzung.
Und ob ma´s mir glaubt oder net, es ist net so, das ich dran denk u. deswegen schreib, sondern umgekehrt, das i net dran denken wü, u. es immer wieder kummt, ob i jetzt dagegn kämpf, oder afoch net.. es geht eben net weg..
Wauns wäre, das so wäre, wie´s net is, war´s ma wurscht, namat i dais in kauf.. oba wau i´s jo net wirklich was.. u. wenn i´s wirklich wissat, wissat i a net. wie laung i dais no aushoitn miassat..
Dais kaun net normal sei..
na, vadient hob i dais net.. oba i kaun jo a niemand anders zwingen. das er mit mir zaman is.. und irgendwie föht ma die Kraft a.. wei eh nix kloppt.. nebenbei..
i gib auf.. ois, wos Frauen u. Familie anbelangt.. hüft eh nix..
Noch Regen kumt Sonne? Na, dais kaun i neama hörn, weil die Sonne is wech.. regnet ununterbrochen, hob scho a überschwemmung in mir..![]()
Aufgeben tut ma an Brief
....wäre a Idee

Klär es , dann weisst ob du einen Traum begraben musst oder obs doch a Chance gibt.....i müsst mein Traum do a begraben und schoffs net um ihn net gonz zu verlieren , ertrog i derzeit a net - immer no net "grummel" und doch wird es irgendwann enden-. enden müssen, aber das will ich nicht - wollen /wahrhaben ...ober es hülft nix, i seh ka Zukunft .......wos immer dos für an Sinn hot.....und do konn neben mir der Traumprinz auftauchen , seh i den net , weil i nur bei dem einem bin, und nix onders is bei dir - du siehst dei Prinzessin net , a wenns neben dir wär , weil du on der onderen , verzehrenden Liebe hängst und solong des so is/bleibt - kummt nix onderes ....leider ...