Ist SIE meine Dualseele?

• Ersteller Ersteller Schafhirte
  • Erstellt am Erstellt am
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
boah, jetzt kriag is oba mit da Angst zum Doa :D
hm.. du möchtest a Poster vom Schafhirten? In welcher Pose bitteschön? Oba i posier net nockt, des sog i da glei.. sonst kannst jo deine Augn neama von mir lossn :lachen:
Du momentan hängt i noch sehr an der Dualseele. Und do kanns scho passieren, das es a bisserl raucht.. ;)
jo, sie wohnt bei mir, wei i sie immer wieder herhol.. Sie wül des jo scheinbar ah, wei sie kummt immer gern. Hm.. jo i hobs ihr gsogt, das is gern hob, oba irgendwia möcht i´s doch loslossn,.. oba wast eh, der Geist is willig, oba das Fleisch is schwoch, u. die Lust is no zu gross.
Du, die reagiert immer ganz toll, ganz bedingungslos, die red ma do gar net vü zruck, sie glüht dann oba meistens, waun i ihr des sog.

Schatzi, hat dir schon jemand mal gesagt, das du ein Lausbub bist ?
Ich glaub, sicher noch nicht ! :lachen:

Werbung:
boah, jetzt kriag is oba mit da Angst zum Doa :D

Jo hob i ma glei docht dast a Schisshaserl bist.:D
hm.. du möchtest a Poster vom Schafhirten? In welcher Pose bitteschön? Oba i posier net nockt, des sog i da glei.. sonst kannst jo deine Augn neama von mir lossn :lachen:

Stimmt, so wia wonn ma den Hulk in Natura siecht, do starrt ma ah unglaublich hi donn und konn nima wegschaun....:zauberer1

Du momentan hängt i noch sehr an der Dualseele. Und do kanns scho passieren, das es a bisserl raucht.. ;)

jo, sie wohnt bei mir, wei i sie immer wieder herhol.. Sie wül des jo scheinbar ah, wei sie kummt immer gern. Hm.. jo i hobs ihr gsogt, das is gern hob, oba irgendwia möcht i´s doch loslossn,.. oba wast eh, der Geist is willig, oba das Fleisch is schwoch, u. die Lust is no zu gross.

Du, die reagiert immer ganz toll, ganz bedingungslos, die red ma do gar net vü zruck, sie glüht dann oba meistens, waun i ihr des sog.

hm, wo isn, wenns net bei dir wohnt?
Tuast di eh net ausnutzn lossn hoff i?

Warum wüst as loslossn?
Glaubst net dass vielleicht a Paar werden kenntats?
Oiso warum probierst as net, oda wü si no net?

hm.. ich glaub , du musst die Zahlen verschlüsseln, sonst tippt sich gach jeder hier, u. wir müssen den Gewinn mit so vielen teilen, u. dann bleibt ja auch kaum was über..
aber ich hab einen Vorschlag: die Beteiligung im Falle eines Gewinnes beträgt bis 1 Million Euro 20 Prozent, ab 1 Million 25, u. ab 10 Millionen 49 Prozent. Mehr is leider net drin :D

Ich schlag dir den letzten Deal vor:
49,50 % für jeden Gewinn, ab jeder Summe.
Und wennst mir nur auf eine Cola einladen kannst. :lachen
Überlegs dir gut, aber wirklich gut, was du da für ein Angebot auschlagen würdest. Wennst ned willst, dann hau zu und dann passts :rolleyes: !
Dann behalt ich den Gewinn für mich selbst !
Pffffffffffffff ! Damit hab ich auch kein Problem. Tz tz tz tz tz tz tz tz !

Also, tauschen wir die Zahlen, eher, im persönlichen, intimen :D Bereich aus !
Also hold, im engsten Kreis ! Na, du woast scho ;) !

Jo hob i ma glei docht dast a Schisshaserl bist.:D

Stimmt, so wia wonn ma den Hulk in Natura siecht, do starrt ma ah unglaublich hi donn und konn nima wegschaun....:zauberer1
jo, dann gehts da so wia im Märchen vom Glöckner aus Notredam.. da Esmeralda.. blos das es irgendwie umgekehrt is, dann is die Esmaralda die Schiache.. :lachen:
oba wia ma hoit eh wissen: Das Aussen is ja net wichtig.. sogn zumindest Esoteriker u. auch das weibl. Geschlecht.. :D

hm, wo isn, wenns net bei dir wohnt?
Tuast di eh net ausnutzn lossn hoff i?

du, bis jetzt hot sie immer bei mir gwohnt. do moch i ma koane Soagn.
naja, eher is die Gefohr, das i sie ausnutz.. oba dafür zahl i dann eh wieder so a Art Lösegeld.. :D

Warum wüst as loslossn?
naja, waü si mi krank mocht auf Dauer, u. waü i hin u. wieder denk , wenn sie do woar, das do zfü noch ihr riacht, in da Wohnung.. Sogn andere jo a Scho,

Glaubst net dass vielleicht a Paar werden kenntats?
Oiso warum probierst as net, oda wü si no net?

sie wü imma, u. i eigentlich ah. oba du wast jo eh, das Dualseelen jo nie a Paar werden dürfen.. so seelisch energetisch bestimmt. Und des ist super.. i wart ja nur noch, bis ba ihrer die Phase der Trennung kommt.. Oba da wart i scho so lang.

Amoi, jo des is scho a Zeit her, do worm ma fost 1 Monat getrennt, i hobs net moi angschaut, obwohl sie ma immer zuagruafn hot. Und dann. wast eh wia des hoit so ba die Dualseelen is, ist hoit a Zeichen kommen, und scho samma wieda zaman gwesen..

Nun ja, ich kann dir nur nahelegen, diese mal in betracht zu ziehen. Ich habe da immer korrekte Ergebnisse mit gehabt, fast alles ist bis jetzt eingetroffen. Die Handhabung ist auch sehr einfach, man muss nicht besonders viel erlernen. Ist eine sehr intuitive Angelegenheit.

Danke, für deine Erfahrungswerte.
Aber ich denke, ich lasse, aufgrund vergangener, schlechter Erfahrungen, mit diesen bestimmten Orakeln, vorerst mal die Finger davon.

Danke, für deine Erfahrungswerte.
Aber ich denke, ich lasse, aufgrund vergangener, schlechter Erfahrungen, mit diesen bestimmten Orakeln, vorerst mal die Finger davon.

Huch, sogn oba die Esoteriker, die eingfleischten, das die Vergangenheit loszulossen wäre, und man net zfü drin leben soll.

I siag des fralich anders..

naja, eher is die Gefohr, das i sie ausnutz.. oba dafür zahl i dann eh wieder so a Art Lösegeld.. :D

Af de Dauer, kimmt da de oba ah ganz sche deier ! ;)

naja, waü si mi krank mocht auf Dauer, u. waü i hin u. wieder denk , wenn sie do woar, das do zfü noch ihr riacht, in da Wohnung.. Sogn andere jo a Scho,

Na musst halt, mit ihr, auf den Balkon gehen und sie da vernaschen und an ihr griffeln ;) ! Oda, deine Fenster gscheid aufreissen, wenns in deiner Bude war.

sie wü imma, u. i eigentlich ah. oba du wast jo eh, das Dualseelen jo nie a Paar werden dürfen.. so seelisch energetisch bestimmt. Und des ist super.. i wart ja nur noch, bis ba ihrer die Phase der Trennung kommt.. Oba da wart i scho so lang.

Ja ja, de Weiber, de können ned von dir lassen. A so a heisser Feger.
De arme, amerikanische Dualsele. Du nutzt das scho gscheid aus, auch.
De kann ja de Sprach gar ned so von euch.
De is ja hilflos, die arme.

Amoi, jo des is scho a Zeit her, do worm ma fost 1 Monat getrennt, i hobs net moi angschaut, obwohl sie ma immer zuagruafn hot. Und dann. wast eh wia des hoit so ba die Dualseelen is, ist hoit a Zeichen kommen, und scho samma wieda zaman gwesen..

Hods zu dir wieder gsagt:
Liebling, nimm mich, wie ich bin. Reiß mich auf, vernasch mich. Ich kann, ohne dich ned sein. Jetzt und sofort, egal, was das für Folgen hat.
Auch, wenn du mir Jahre, Unterhalt, zahlen musst. :lachen:

jo, dann gehts da so wia im Märchen vom Glöckner aus Notredam.. da Esmeralda.. blos das es irgendwie umgekehrt is, dann is die Esmaralda die Schiache.. :lachen:

Und glei no a Tschinölln für den Spruch, und no a zweite extra, weilst as du bist!:D

oba wia ma hoit eh wissen: Das Aussen is ja net wichtig.. sogn zumindest Esoteriker u. auch das weibl. Geschlecht.. :D

Des is a Bledsinn, und des sog i ois Frau. :)
Was machst mit jemanden der dich äusserlich nicht anspricht? Außer vielleicht a Freundschaft....

hm, jetzt grüble i grod wie des gemeint ist? Habts ihr was miteinander, so sexuell halt?
Und sie wohnt halt bei dir und benutzt alles mit oder so?
sorry das blöde Nachfragen, aber is ma jetzt echt net klar...

Hot sie a Wohnung oder wo ist sie wenns net da is?

Wie lang ist sie dann immer weg, und wie lang ist sie da, wenns da ist?

Jo, des is bled wenn ma wen gern hot und der/die is donn net do....do grämt man sich.

Ah na, i was net.
I glaub net an Dualseelen. I glaub dran dass es Menschen gibt die besser miteinander harmonieren, und welche die des net tun.
Und wenn ihr miteinander harmonierts siech i kan Grund, warum ihr net a Paar werden solltets...

Valleicht solltest dich von dem Gedanken befreien dass ihr net "dürfts"?

Wüst du valleicht net, bist da unsicher oder host unterbewusst Ongst vur ana festen Bindun zu ihr?

Werbung:
Ja, deine innere Stimme wird dir den richtigen Zeitpunkt offenbaren...

Nein, ich glaub, für sowas, wird mir meine innere Stimme und vor allem die, nichts mehr offenbaren, was das betrifft.
Ganz sicher nicht, genau, diese innere Stimme, hält mich ab, von diesen Orakeln.
Was auch, meiner Meinung nach, gut so ist.

So habe ich wenigstens, diese Laster nicht bzw. bin keine Geißel / Sklave davon.

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben