I denk grad nach, ob i ma des no amoi antuan tät und mi freiwülich in a Spital auf a OP legen tät, ohne dass i wirklich Beschwerden hab, Schmerzen oder massive Einschränkungen, nur, weu irgendwelche Werte ned passen. I sag ned, dass des schlecht war, dass i gangen bin, wahrscheinlich wars eh guad, da zweifel i ned dran, i frag mi nur, ob i des no amoi machen tät.
Ja, wenns mi vur Scherzen um`d Erd prackt, tät i sicher zum Arzt kräun, des hab i ja früher a scho gmacht, wenn a Zahn eitearig wurn is oder i ma im Wirtshaus a Cut im Schädl eigfanga hab und des ned zum bliat`n aufghört hat, dann bin i halt ganga und hab ma`s wieder zsamnahn lassen. Aber solang ma nix weh tan hat oder mir nirgendst des Bluad auße grunna is, hab i nie an Grund gseg`n, zum Arzt z`geh.
Wahrscheinlich wars guad, dass i gangan bin, bevur die Beschwerden kumma san.
Und das i gangan bin, des verdank i an ganz besondern Menschen, der ma halt genau zu der Zeit begegnet is.
Ka anderer von meine Freind, ned amoi die Engsten, hätten mi dazua bewegen kenna
zu dera scheiß Biopsie z`geh und ana Operation zuazstimma, solang i kane echten Beschwerden ghabt hätt.
Nur der ane Mensch hat des kenna, weu i ma gsagt hab: wenn i mit an Menschen in ana engen Beziehung, in ana Partnerschaft zsamleben wü, dann derf i eahm ned glei beim Start so a Surg aufbürden und muaß des oklären lassen. Des war da anzige Grund, dass i in des Spital gangen bin.
Und des is die Denkaufgabe, die mir des Leben stellt und an der i no immer herum kiefl:
wie arbeit des Leben, nach welchen Kriterien schafft des Schicksal soziale Kontakte, wie geht des vua? Wie kann des sei, dass i grad dem Menschen, der auf mei Liebe und auf mi als Mensch von olle Menschen am ollameisten gschissen hat, verdank, dass ma bei 12 Proben 9 Bösartige gfunden hat?
Des wird ma ewig a Mysterium bleiben. Des fallt bei mir unter Geheimnisse des Lebens.
Na, der Mensch interessiert mi heut nimma, ned amoi an Millimeter.
Nur die ane Frog geistert ma no manchmal durch`n Schädl.
So wies ausschaut, hat des Schicksal da an Trick angewendet, um mi zu etwas zu bewegen, was mir absolut zuwider war und wos i freiwüllich nie gmacht hädert.
Mysteriös is des, oba es zeigt ma amoi mehr: ned, des wos i wü passiert, sondern des wos die "Götter" woin.
Und wenn die Götter woin, dass i no amoi a Frau triff und i mi valiab, dann wird des passiern, ob i wü oder ned. Da werd i gar nix dagegen tuan kenna.
Und wenn ned, dann ned.
Woin hat kan Sinn, grad so wie ned woin.
Und so wie mit`n Woin is wahrscheinlich mit`n Suach`n a.
Heut miaßts ma vazeihn.
I bin a bissl durchanander und schreib wahrscheilich no mehr Bledsinn wie sunst.