Suche nette Brünnette

Werbung:
Stimmt....
.....& außerdem heißt es doch auch IMMER<-- :D
"je oller, desto doller".:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Stimmt nicht. Die Erfolgsquote bei Spira ist niedriger als bei Inka Bause. :D

wobei, bei Spira haben Kandidaten, die in den Vorstellungsvideos ganz hoffnungslos geklungen haben, Partner zur vollsten Zufriedenheit gefunden und dann wirkten sie am Bildschirm 180° anders, schlicht schön. Ich würde nicht mal den Mitleidseffekt dafür verantwortlich machen, sondern die Tatsache, daß die, der Richtige/r zur passenden Zeit vorm TV gesessen sind.

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Afoch so.

Heut waß i wenigsta a bissl, von was i miad bin.
Wos ned haßt, dass i was Gott wie fleißig war.
Vua a paar Jahr no hätt i des am Vurmittog in 3 Stund erledigt, wo i heut den ganzen Tag umgschiss`n hab.
Na, glaubts ma`s Madl`n, i warad ka Haupttreffer, mi halt grad no mei gfäuda Schmäh am Leben.
Mei Zeit is um, eigentlich warad i a Fall für die PVA, aber ned amoi`s Gnadebrot hab i ma verdient.
Heut war i zwamoi am Mistplatz, Klumpert entsorgen.
A oide Woschmaschin, Hoiz, Eisen, Gwand, Schuach, Elektrogeräte... waß der Teifl, lauter Schrott.
Des Vurhaus vur meiner Wohnung hab i rama miaß`n, weu murg`n machens a Entrümpelung und i zahl nix.
Wollt eh glei durt bleiben, am Mistplatz, aber die ham kan Container für todes Fleisch.
Oiso bin i wieder ham gfahren und hab 70 Meter Antennenkabel verlegt.
Muaßt da vurstön... 70 Meter Antennenkabel in ana 43qm Bude von an Typen, der so guad wie nie fern schaut, weu eahm fast nix mehr interessiert. Des macht Sinn, wos?
In jed`s Zimmer an Strang fürs SAT und an Strang fürs terrestrische Signal.
A Freind hat gmant, i sois verlegen, weu es kennt jo sei, dass mi wieder amoi wos interessiert.
I bin eigentlich scho lang ka Technikfreak mehr, aber i hab ma denkt, waß da Teifl, vielleicht hod a recht.
Mir is wurscht. Genau; ollas wurscht.

Klar hab i in meiner Psych a Areal für Sexualität a.

Oba des geht eigentlich wirkli nur mi wos au.
Des is mei Privatsphäre, da red i ned drüber.
Außerdem is ma wurscht.
Des war eigentlich immer nur wichtig, wenn gleichzeitig des Areal für Liebe und Partnerschaft aktiv war.
Oder eben im Zusammenhang mit a bissl Selbstliebe is scho vurkumma, dass des Areal Strom zogen hat.
Des is ned die Erfüllung, na. Stressfrei, aber ned die Erfüllung.
Zum Glück is ma ollas wurscht.
Aber wie gsagt, da red i ned drüber... des is zu privat.
Do tat i mi a End no genier`n, wenn i drüber reden tat.

Na, kummt gar ned in Frage, i geh schlof`n, guade Nacht.

I denk grad nach, ob i ma des no amoi antuan tät und mi freiwülich in a Spital auf a OP legen tät, ohne dass i wirklich Beschwerden hab, Schmerzen oder massive Einschränkungen, nur, weu irgendwelche Werte ned passen. I sag ned, dass des schlecht war, dass i gangen bin, wahrscheinlich wars eh guad, da zweifel i ned dran, i frag mi nur, ob i des no amoi machen tät.

Ja, wenns mi vur Scherzen um`d Erd prackt, tät i sicher zum Arzt kräun, des hab i ja früher a scho gmacht, wenn a Zahn eitearig wurn is oder i ma im Wirtshaus a Cut im Schädl eigfanga hab und des ned zum bliat`n aufghört hat, dann bin i halt ganga und hab ma`s wieder zsamnahn lassen. Aber solang ma nix weh tan hat oder mir nirgendst des Bluad auße grunna is, hab i nie an Grund gseg`n, zum Arzt z`geh.

Wahrscheinlich wars guad, dass i gangan bin, bevur die Beschwerden kumma san.
Und das i gangan bin, des verdank i an ganz besondern Menschen, der ma halt genau zu der Zeit begegnet is.
Ka anderer von meine Freind, ned amoi die Engsten, hätten mi dazua bewegen kenna
zu dera scheiß Biopsie z`geh und ana Operation zuazstimma, solang i kane echten Beschwerden ghabt hätt.

Nur der ane Mensch hat des kenna, weu i ma gsagt hab: wenn i mit an Menschen in ana engen Beziehung, in ana Partnerschaft zsamleben wü, dann derf i eahm ned glei beim Start so a Surg aufbürden und muaß des oklären lassen. Des war da anzige Grund, dass i in des Spital gangen bin.

Und des is die Denkaufgabe, die mir des Leben stellt und an der i no immer herum kiefl:
wie arbeit des Leben, nach welchen Kriterien schafft des Schicksal soziale Kontakte, wie geht des vua? Wie kann des sei, dass i grad dem Menschen, der auf mei Liebe und auf mi als Mensch von olle Menschen am ollameisten gschissen hat, verdank, dass ma bei 12 Proben 9 Bösartige gfunden hat?

Des wird ma ewig a Mysterium bleiben. Des fallt bei mir unter Geheimnisse des Lebens.
Na, der Mensch interessiert mi heut nimma, ned amoi an Millimeter.
Nur die ane Frog geistert ma no manchmal durch`n Schädl.

So wies ausschaut, hat des Schicksal da an Trick angewendet, um mi zu etwas zu bewegen, was mir absolut zuwider war und wos i freiwüllich nie gmacht hädert.

Mysteriös is des, oba es zeigt ma amoi mehr: ned, des wos i wü passiert, sondern des wos die "Götter" woin.

Und wenn die Götter woin, dass i no amoi a Frau triff und i mi valiab, dann wird des passiern, ob i wü oder ned. Da werd i gar nix dagegen tuan kenna.

Und wenn ned, dann ned.

Woin hat kan Sinn, grad so wie ned woin.

Und so wie mit`n Woin is wahrscheinlich mit`n Suach`n a.

Heut miaßts ma vazeihn.
I bin a bissl durchanander und schreib wahrscheilich no mehr Bledsinn wie sunst.

Hmmm... seltsam, eigentlich verdank ich`s meiner Verliebtheit in an Menschen, der so gar ned zu mir passt hat und mein naiven Glauben an a gemeinsame Zukunft mit dem, wenn i jetzt, alla, als Single halt, dem Leben vielleicht a paar Jahr mehr auße reiß`n derf.

A paradoxer, grotesker Witz is des.

Nana, ka Surg, i bin eh voi positiv eigstellt, gfrei mi eh, dass i leb, dass i da bin, dass i nix mehr sauf, dass i endlich in meina Bude a bissl wos angreif, dass i Freind hab, die i gern hab...

Aber es gibt halt so Tage, da denkt ma a bissl mehr nach als an anderen, über diese merkwürdigen Schachzüge des Schicksals.

Zuletzt bearbeitet:
A besonderer Morgengruß ergeht sowieso an Alle, die sich da in diese groteske Ecke der Singelbörse verirren, die ich hier bezogen hab; und ein spezieller Gruß selbstverständlich an @ralrene ... is echt a Hammer. Da hast du dich wirklich durch
646 geplagt. Hut ab, langsam aber sicher hast du dir zumindest ein Diplom verdient (y)

Werbung:
Zurück
Oben