Lonewolfisch

Was haltert ma davo, wenn ma in UNTER UNS an Thread eröffen, wo ma über den Kauderwelschthread vom Lone Wolf diskutieren kennt?

I man, hätt ma sovü Selbstbeherrschung verfügbar?

Des warad vielleicht a Möglichkeit, für die, die gern drüber diskutier`n, ob der Lone Woif des jetzt richtig siacht oder falsch, realistisch wiedergibt oder einseitig subjektiv, wenn er über die Liebe und die Enttäuschung schreibt und persönliche Erfahrungen da drin verpackt... über sei Scheitern ois Mensch in der jahrelangen Sucht, seine Versuche aufzustehn und seine Abstürze, letztendlich a über seine aktuellen Erfolge und über die afoch`n Sachen, die eahm Auftrieb geben, wie zum Beispü a Arbeit am Mistplatz und die mittlerweile schon etwas längerfristige Abstinenzzeit. Der schreibt über seine Wünsche und hamlichen Hoffnungen, Ansichten zu dem oder dem, a über des, wos er unter Liebe ned versteht und a über seine fallweisen Angstgedanken, der scheiß Krebs kenntad zruckkumma, grad in an Moment, wo`s wieder liachta wird. Des ollas, und vor allem des Letzte verbaut er da, in sein eiganan, klanan Thread in "Aufgeschrieben" wäu er ned öffentlich diskutieren wü drüber. Jeder Mensch hat seine eiganan, persönlichen Sorgen und Ängste zu meistern und mit meine wü i des Forum nimma stapaziern, indem ich`s in die Diskussionsforen schmeiß. Wenndie Angstgedanken zu mächtig werd`n, muaß i eh zum Arzt geh, Abklärung schaffen, aber no is ned so weit. Aber i schreib gern über ollas wos mi bewegt und dafür hab i ma, unter freundlicher Duldung durch die Forenleitung, den Thread da reserviert. Und für mi is des jetzta ka Diskussionsthread. Wenn`s an machen wollt`s draus, bitte sehr... nur zu.

Habt`s des gmerkt? Seit i gsagt hab, i schreib nur mehr da in Mundart, tua i des a. Manchmal juckts mi no, auf an Beitrag zu antworten, wia`s ma entkommen wü, i arbeit no immer an mir, aber i bemüh mi wirklich und i schaff des a, wäus ma a Anliegen is.

Wie schaut`s mit euch aus? Schafft`s des, diskutier`n wo anders hin z`geh, oder sad`s zu labil dazua?

I kann euch a gern unterstützen dabei und an eirichten, wenn`s ned wisst`s, wie des funktioniert.

I bin a recht gefälliger Typ, da kenn i nix.

Werbung:
Ad hoc hab i zwa Beispüle auf Lager.

Wenn i in a Galerie geh und mir gfallt a Büd`l ned, was der Maler da Aufghängt hat, dann diskutier i vielleicht mit andere Kritiker drüber, aber i werd ned hergeh und mit Ökreid`n Smileys draufmalen. Außer halt, i wü an wickel mit dem Maler.

Mei zweit`s Beispü warad:

I geh gern in Wald wandern, des is durt, wo die Waldweg san. Wenn i des mach, nimm i den Wald so wie er is. I gfrei mi, wenn die Sun durch`s Geäst scheint, gspür des Glück in mir, wenn die Vogerl zwitschern und leb a damit, wenns a bissl zum regna anfangt. Auf des bin i vorbereitet, nimm ma mein Regenschutz außa und passt. Und wenn i auf ana Lichtung a Picknick mach und fertig bin mit essen, pack i mein Dreck meistens wieder ei und nimm eahm mit ham.

Außer an die Tag, wo ma der Wald scheißegal is.

Aber da frag i mi dann immer: für was war i durt?

Was haltert ma davo, wenn ma in UNTER UNS an Thread eröffen, wo ma über den Kauderwelschthread vom Lone Wolf diskutieren kennt?

I man, hätt ma sovü Selbstbeherrschung verfügbar?

Des warad vielleicht a Möglichkeit, für die, die gern drüber diskutier`n, ob der Lone Woif des jetzt richtig siacht oder falsch, realistisch wiedergibt oder einseitig subjektiv, wenn er über die Liebe und die Enttäuschung schreibt und persönliche Erfahrungen da drin verpackt... über sei Scheitern ois Mensch in der jahrelangen Sucht, seine Versuche aufzustehn und seine Abstürze, letztendlich a über seine aktuellen Erfolge und über die afoch`n Sachen, die eahm Auftrieb geben, wie zum Beispü a Arbeit am Mistplatz und die mittlerweile schon etwas längerfristige Abstinenzzeit. Der schreibt über seine Wünsche und hamlichen Hoffnungen, Ansichten zu dem oder dem, a über des, wos er unter Liebe ned versteht und a über seine fallweisen Angstgedanken, der scheiß Krebs kenntad zruckkumma, grad in an Moment, wo`s wieder liachta wird. Des ollas, und vor allem des Letzte verbaut er da, in sein eiganan, klanan Thread in "Aufgeschrieben" wäu er ned öffentlich diskutieren wü drüber. Jeder Mensch hat seine eiganan, persönlichen Sorgen und Ängste zu meistern und mit meine wü i des Forum nimma stapaziern, indem ich`s in die Diskussionsforen schmeiß. Wenndie Angstgedanken zu mächtig werd`n, muaß i eh zum Arzt geh, Abklärung schaffen, aber no is ned so weit. Aber i schreib gern über ollas wos mi bewegt und dafür hab i ma, unter freundlicher Duldung durch die Forenleitung, den Thread da reserviert. Und für mi is des jetzta ka Diskussionsthread. Wenn`s an machen wollt`s draus, bitte sehr... nur zu.

Habt`s des gmerkt? Seit i gsagt hab, i schreib nur mehr da in Mundart, tua i des a. Manchmal juckts mi no, auf an Beitrag zu antworten, wia`s ma entkommen wü, i arbeit no immer an mir, aber i bemüh mi wirklich und i schaff des a, wäus ma a Anliegen is.

Wie schaut`s mit euch aus? Schafft`s des, diskutier`n wo anders hin z`geh, oder sad`s zu labil dazua?

I kann euch a gern unterstützen dabei und an eirichten, wenn`s ned wisst`s, wie des funktioniert.

I bin a recht gefälliger Typ, da kenn i nix.

bin eindeutig zu labil.

Ja. Machst. Wäu des is mei Aufgeschrieben-Thread und ka Diskussionsnummer. Da gibts eh scho so vü im Forum.

ich verlange nicht nach Vertrauen, ich traue mir ;) ...ich brauch nur ab und zu guten Sex, mehr will ich nicht..

Wenn i mi jetzt ned verirrt hab, in "DEINEN" persönlichen Aufgeschrieben-Thread, dann vertraust mir grad deine intimstenBedürfnisse an. Des is ja scho amoi ned nix. Für`n Anfang tät i sagen, sogar recht vü. Bist ja scho fast so offen wia i da, in mein Thread, hey... leiwand is des.

ich amüsier mich ab und zu hier und hab Deine Kreativität ja auch gesehen.....die find ich gut, nur das Einsamkeitsgejammere wird mir manchmal zu viel, hat ja nix mit Dir zu tun , nur mit mir und meiner Geschichte.....;)

Des waß i eh. Bin zwar deppert, aber so deppert a wieder ned.

Zuletzt bearbeitet:
bin eindeutig zu labil.

Probiern geht über studiern.
Schreibst ma da rein, was dich bewegt oder erschüttert und i werd, soweits mei Tagesfreizeit erlaubt, nach besten Wissen und Gewissen antworten.

https://www.esoterikforum.at/threads/lonwolfisch-diskussions-und-kritikforum.205523/

Empfehlung: Wenn du dich auf ein bestimmtes Posting beziehst, wärs gut das zu verlinken.

Wird ma hoffentlich versteh, daß i da ned weida machen kann, wie ichs vor gehabt hab, wenn ich gleichzeitig hier an dieser Stelle auf jeden Kritikpunkt eigeh. Des führt mi von durt weg, wo i hinwü und des brauch i ned.

Wo i hinwü kann i a no knapp definier`n. I tat gern da afoch schreiben, was mi bewegt. Was in mir vur geht und mi aktuell bewegt. Dafür hab i ma den Thread da ausgsuacht, hätt genau so an Blog eröffnen kenna, hab i aber ned gmacht, aus an bestimmten Grund.

Aber den erklär i jetzt ned, wäu sunst wird`s zu fad.

Zuletzt bearbeitet:
So, weida mit dem Hirngewichse da.

San ja durchaus oft sehr anregend, diese Störfelder.

Ohne Vertrauen geht gar nix. Ohne Vertrauen kann i ned amoi bei der grünen Fußgängerampel über`d Straßen geh, nur wäu i glaub i bin im Recht. I muaß afoch drauf vertrau`n, dass die Autofahrer olle halbwegs niacht san und seg`n, daß Rot haben. Wenn da a Bsoffana mit an 100er durchnagelt und mi oschiaßt, hab i nix mehr von mein Recht. Da wird drauf gschissen, sowieso. Drum hab i mi a nie wirklich für Recht interessiert und liaber drauf gschaut, auf was i vertrauen kann.

Klar kann ma da a auf`d Gosch`n fliag`n, aber ma is selber verantwurtlich dafia.

Wie mi der Autofahrer im 5er Jahr vom Motorradl gschossen hat, hab i ma no im Flug denkt: "Oida, den zleg i nach der Landung wenn er ned schnö die Flucht ergreift." Aber wia i mi dann vom Boden aufgrappelt hab, is ma scho wieder die Vernunft eigschossen und i hab ma gsagt: "I hab ja drauf vertraut, daß er als entgegenkommender Linksabbieger steh bleibt. So gseg`n bin i selber verantwortlich und brauch i eahm ned beiss`n." Klar... a zärtliches: "Trottel depperter, hast Pfirsich eibaut statt Augen" is ma im ersten Schock scho auße grutscht, aber dann wars gessen.

Rechtlich gseg`n war er schuld, klar. Sovü zur Schuldfrage. Verantwortlich aber war i genau so, wäu i drauf vertraut hab, daß er sich richtig verhalt. Und wenn ma im Straßenverkehr ned auf andere vertrauen kann, dann braucht ma gar ned in a Fahrzeug steigen, a ned auf a Radl und ned amoi in`d Straßenschuach.

Sovü warad ma eigfallen zur Bedeutungslosigkeit des Vertrauens in Andere.

Diskussionen drüber wie immer anderswo.

Nur ab und zu Sex und sonst nix, ist das Armutszeugnis unserer Gesellschaft. Der eingebaute Naturtrieb, der noch vorantreibt, wenn man sonst nix hat. Ist auch die typisch bequeme Linie, weil Beziehung wäre ein Weg mit Unbequemlichkeiten.

Dafür hab i ma den Thread da ausgsuacht, hätt genau so an Blog eröffnen kenna, hab i aber ned gmacht, aus an bestimmten Grund.

Aber den erklär i jetzt ned, wäu sunst wird`s zu fad.

Oder doch, is ja schnell erledigt.

I geh in den Blogs gern a bissl der Neigung nach, meine eigenen Textfetzen herum zu basteln und zu editieren, in der Hoffnung, meinen Gedankenschrott doch noch zu vergolden, oft sovü, daß des Geschriebene mit dem ursprünglichen Fluß nix mehr z`tuan hat. Des is so a bissl a Hang zum Perfektionistisch`n. Und da wollt i ma eben selber an Riegel vorschieben und hab lieber diesen Thread gestartet, statt einem Blog. Da kann i nix mehr ändern oder verbessern. Da is nach 10 Minuten oder so der Zugriff unterbunden und des kummt ma diesbezüglich sehr entgegen.

Werbung:

Schreibe deine Antwort....
Zurück
Oben