Suche nette Brünnette

Werbung:
oder der einfach mit liest.....im anderen Thread (Inkontinenz) hast Du ganz klar gesagt, dass Du keine Beziehung mehr willst......ich dachte Du machst nen Spass hier mit der netten brünetten.

Klar mach i an Spaß a, des schließt ned aus, dass i gern wirklich offener wär für a nettige Bekanntschaft.

So oder so....Dein Kopf muss rauchen bei soviel Kopfkino.....

Des is wurscht, des bin i gwohnt. Mei Schäd`l hat no nie ned graucht.
Außer ich wende das heilige Mantra AMSEL an.
Des mach i immer dann, wenn ma die Qualmerei zvü wird. :ROFLMAO:

was Du brauchst ist mal wieder ne heisse Liebesnacht,

Da allerdings hast a ned ganz unrecht, Woidwegerl.
Nur wo ist sie, die Süße, die gern mit meine Begleitsymptome Bekannschaft machen tät? :ROFLMAO:

dass Du aufhörst nachzudenken

Des is scho wieder zuviel des Guten, Waldwegerl, siach endlich ei, du bist a Frau (zumindest leb i in dem Wahn :sneaky:) und so sehr ich diese Alien-Spezies auch mag, a Frau sagt mir ned, wann i gnua nachdenkt hab; ganz afoch, weil die des ned waß. I alla waß, wann`s Zeit wird fürs AMSEL Mantra. :D

Aber du hast trotzdem recht, Wegerl... sollts unerwarter Weise zu so ana Liebesnacht kumma, hör i vorübergehend scho zum nachdenken auf. I waß ja, was si ghört. :lachen:

kühl den Kopf ab

und unterhalte uns weiter so gut, ich würd gern weiter lachen....

Ja, gern... außer die Liebesnacht wiederholt sich, dann kannst dir sicher sei, dass i des Live-Programm zu meiner täglichen Befindlichkeit da einstell.

auf einmal kommt eine Userin die zufällig in Dein Forum schaut, verliebt sich spontan, wohnt noch zufälliger in Deiner Nähe und alles passt noch zuzufälliger, so läufts im Leben.....erstens kommt es anders und zweitens als man denkt.....

Eh Waldwegerl, is zwar ned MEI FORUM, aber ma waß nix genaues über die Zukunft und mei Glaskugel is ziemlich triab. :kugel:

Na, is wirklich so... vüle werden denken, i mach nur an Spaß oder sie fragen sich: "Was hat er denn jetzt scho wieder, wo isser denn heut wieder dagegen grennt..." aber es is so, da schwindel i ned. Mir is des Wohlbefinden meiner zukünftigen Geliebten jetzt scho so wichtig, dass i`s gar ned wirklich kenna lerna wü.

Des haßt: wenn ich sie kenna lerna tät, warad des ja no ned gar so schlimm, aber umgekehrt?
Naja, was soll i sagen. I glaub, sie warad ma dankbar, wenns wissert, dass i ihr des daspar.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Opfergeschichten brauch ich keine mehr.
Na, is wirklich so... vüle werden denken, i mach nur an Spaß oder sie fragen sich: "Was hat er denn jetzt scho wieder, wo isser denn heut wieder dagegen grennt..." aber es is so, da schwindel i ned. Mir is des Wohlbefinden meiner zukünftigen Geliebten jetzt scho so wichtig, dass i`s gar ned wirklich kenna lerna wü.

Des haßt: wenn ich sie kenna lerna tät, warad des ja no ned gar so schlimm, aber umgekehrt?
Naja, was soll i sagen. I glaub, sie warad ma dankbar, wenns wissert, dass i ihr des daspar.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Lach.......was haste denn für Tätowierungen..?

Werbung:
der Name von der ersten grossen Liebe und ein Herz mit Efeu drumrum, oder so.....?

Des san kane Tätowierungen, was i da hab Waldweg, des san Höhlenmalerein des Unbewussten, die von innen durch die Haut von einem scheinen, der grad den aufrechten Gang glernt hat; und absolut kan Gedanken mehr wert. :sneaky:

Zurück
Oben