der Mensch hat Ausschau nach Menschen denen er vertrauen kann weil er sich selber nicht vertraut, vertraut er sich selber schaut er nicht explizit, denn er weis, dass er SICH immer vertrauen kann......naja, wenigsten theoretisch
Da brauch i jetzt a bissl länger, bis i des versteh.
Ana, der sich selber vertraut und ned um Kontakte bemüht is zu Menschen, denen er ebenso vertrauen kann, der is entweder um Kontakte bemüht, denen er ned vertrauen kann (warum a immer) oder er um gar kane Kontakte bemüht. Versteh i des richtig?
Warum nimmst du den Kontakt zu mir auf?
Wäus`da selber vertraust und mir ned traun wüs`d?
Wäus`d amoi mit an echten Niemand ned in Kontakt treten wüs`d?
Oder wäu`s a bissl spü`n wüs`d?
ist halt immer noch öffentlich und somit teilst Du Deins mit uns...
Ja eh, sag i ja... i bin ned geizig. Nehmt`s euch was wollt`s, was ned wollt`s, lasst`s liegen.
würdest Du es nur für Dich machen hättest ein Tagebuch wo keiner reinschauen kann...
Na, eben ned. I mach`s in erster Linie für mi und trotzdem da. Wäu i hab ka Tagebuch, no nie besessen.
Des is mei Tagebuch. Des da, wost du ollaweu umstierlst drin. Weil du mich liebst, gib`s endlich zua.
Aber im Ernst, Waldweg, ka Mensch der bei Gesundheit is, wird Kontakte knüpfen wollen, denen er ned vertrauen kann. Wenn Vertrauen ka Wichtigkeit mehr hat, ka Wert mehr is, in ana Gsellschaft, dann is die ganze Gsellschaft an Dreck wert. Sag i, ganz brutal.