Selbstgespräche Allerlei

Werbung:
WOS??? i suach di scho seit einiger zeit oida!

ohne mir geh i nämli so woglat und mi pisst ois an.. glaubst des is leiwand oda wos? und jez mochst di deppat lustig a no :nudelwalk

du host jo damals gmeint, a geh des geht scho, kannst jo a poar schritte ohne mir a moi geh und weg woarst, trottl deppata! jez haumma wieda an berg vor uns.. supa gmocht, echt, toll!

a gemütliches tal entlanggeh is da jo zu langweilig, du brauchst jo an fucking berg vor dir damitsd di bewegst, owa jez hob i an koda :p
 
du host jo damals gmeint, a geh des geht scho, kannst jo a poar schritte ohne mir a moi geh und weg woarst, trottl deppata! jez haumma wieda an berg vor uns.. supa gmocht, echt, toll!

a gemütliches tal entlanggeh is da jo zu langweilig, du brauchst jo an fucking berg vor dir damitsd di bewegst, owa jez hob i an koda :p

geh herst, könn ma das per pm weiter klären bitte?

is jo ned leiwand wenn do jeda mitlesn kau wie i ma selba am oarsch geh...

bussl
 
systemfehler sind nicht leicht zu beheben,
auch wenn´s dabei nur um ganz kleine unstimmigkeiten sich handelt, wie z.b. die unterscheidung zwischen das und dass
oder auch seit und seid
 
Ich bin ein dicker Tanzbär und komme aus dem Wald.
Naja, oder dahinter.
Den Trotz möchte ich loswerden und den Weg zwischen den Bäumen finden und nicht immer dagegen rennen. Meine Stirn ist schon ein Gebirge und es summt mir in den Ohren.
 
Werbung:
Zurück
Oben