Darum was du jetzt schreibst, ging es nicht. Ich brauch nicht angeregt werden, um selbst zu denken.......
Na Jack, da kann i ned mithalten, selber denken tua i scho, so guads halt geht, aber Anregungen san immer herzlich willkommen. Selbst, wenn ich sie nach genauerer Betrachtung verwerfen muss, weu von wo anders oder aus der eigenen Ideenkuchl doch die ultimative Endlösung kummt.
Aber i gesteh... bin ka Teamworker. Gestern hab ichs wieder gseg`n, bei mir daham, auf da Mini-Baustö.
I steh vua an technischen Problem, zwa Freind san da mit der Absicht, mir z`helfen, wos mi in der Regel ja recht gfreid; reden wie wüd durchanander und auf mi ei, während i auf da Lata steh und mi ogfrett. Auf amoi fliagt ma ollas aus der Hand. Des Werkzeug, des Material... ollas fliegt glei so perfekt auf sein Platz, dass ma nimmer unter die Augen kummt. Die Lata fliagt ins Eck und i sag: "So, für heut sama fertig. Jetzt wird kocht."
Na, wenn ma zvü Leut durchanander denken und laut a no dazua, kann i mi schlecht konzentrier`n. Des macht mi zu an schlechten Teamwörka.
Vurgestern aber hab i wieder was ganz anders dalebt. Da hab i drei Stund mit an Menschen zsamarbeiten dürfen und absolut ka Problem ghabt. Der hat si in konstruktiver Weise und
absolut unaufdringlich eibracht und i hab des a kenna und des Ergebnis war super. A klanes, aber dafür a 5 Sterne Projekt war des für mi. Und am Schluß hat die Dame des Ergebnis angschaut und gsagt: "I bin richtig glücklich." Und weu i gspürt hab, das des total ehrlich gmant war, hat ma des 100 mal mehr geben, als der Geldbetrag, den`s ma dann no umegrieben hat, wos ma total peinlich war, weu i afoch durch die Zusammenarbeit scho immens profitiert hab.
Es kummt afoch immer auf die Persönlichkeit der Denker an, die zusammen kommen und sich gegenseitig anregen, tät i sagen. Gegen aufdringliche Anregungen bin i genau so allergisch wie gegen diplomatische. I kann nur mit unaufdringliche Denker guad im Team denken und arbeiten. Unaufdringlichkeit schließt Bestimmtheit ned aus.
Und die Frau, die i da demnächst kenna lerna werd, die, mit dem Herz, des wos so tiaf ois wia da Ozean is, wird genau dem Büd entsprechen.