Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
I denk die ganze Zeit drüber nach, wieso Vurn nimma Vurn sondern Hinten is, wenn ma an Termin vorverlegt. Des begreif i ned... des is ma afoch ned wurscht gnua.
Weu ma des Liad "Vorstadcasanova" vom Danzer zu ordinär und ned wirklich jugendfrei is,
bin i grad dabei, dass i den text a bissl modifizier, dass er ned ganz so obszön is und a bissl besser zu mir selber passt.
3 Strophen hab i scho...
Ois Tschecherant bin ich bekannt, des is a so,
wenn i wo eine kumm, wissen`d Leut durt wer i bin
i hab ka Messer in da Tasch`n, so was brauch i ned,
weu i waß genau, des hädert sowieso kann Sinn
I bin ka Vurstadtcasanova und a ka Peitscherlbua,
der si die Finger mit`n Springer manükiert,
i hab die Füme mi`n Delon und mi`n Belmondo gseg`n
für eahna Leben aber mi niemals intressiert.
I brauch ka Präserl in der Westen, weu i hab ka Frau
und a One Night Stand hat si im Rausch no kaum ergeben,
Wenn a Wuarscht noch Hintn varlegst, donn warat des jo a Kackarei. oiso muasst noch vuarn schaun beim Wuarschtl`n, wei des is Erfoigsvarsprechend, wüard i sogn.
Wenn a Wuarscht noch Hintn varlegst, donn warat des jo a Kackarei. oiso muasst noch vuarn schaun beim Wuarschtl`n, wei des is Erfoigsvarsprechend, wüard i sogn.
ahso, jojo... i glaub, i versteh...
Durt, wo die Wurscht den Abgang macht, durt is also hinten.
und dort schaut ma ned hin, wenn ma si den Tag ned versaun wü.
ahso, jojo... i glaub, i versteh...
Durt, wo die Wurscht den Abgang macht, durt is also hinten.
und dort schaut ma ned hin, wenn ma si den Tag ned versaun wü.
Des hot a an therapeutischen Touch, so wos. Des nennt ma positives Denkn und donn schaut da Tog gonz onders aus, fü leichta. Wia so a kalorienoama Pudding, kunnt ma sogn.
Ach Loney. Hast dir scho mal a Uhr angschaut? Also, wenn i mir a Uhr anschau und den Kopf au a bissel kreiseln lass, dann kumm ich ned zu deinem "übernommenen" Strahl von links nach rechts linear....sondern
Denn schließlich geh ich ach vorwärts. So, und wenn du nu aufrecht schaust und ned deppert mit n Kopf zu boden wie an begossner Pudel, dann is der Zahlenstrahl vo rechts (hinten) no links (vorn), denn die Frog is jo:
Schaust du von der Nacht (3 Uhr) zum Tag (9 Uhr) [aufwachen] oder vom Tag (21 Uhr) zur Nacht (3 Uhr) [einschlafen]?
Somit is auch da Frog klärt....mit an Rücksatz.....
Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren und dich nach einem Login angemeldet zu halten, wenn du registriert bist.
Durch die weitere Nutzung unserer Webseite erklärst du dich damit einverstanden.