Welche Religion

Werbung:
hallo fist

Gelugpa Tradition.
einer der 4 tibetisch buddhistischen schulen wie frischmilch.
sei gegrüsst fm.:)

alles liebe
shenpen
 
hei shenpen!

alles klar in züüürich?


was meinst du, täte ich mich als buddhist?

liebe grüsse aus bern ;)
 
ja sali esperanto.

hei han a dich denkt wod in paris gsi bisch. hesch guet gha dört? fridlichi ziit? jetzte geits de sicher baud is marzilli abe mit dir wes nochli länger wermer isch gäu. i mag ders gönne!:)
du als buddhist oder wie meinsch das genou?

grüessli us zureich :banane:
shenpi
 
äs isch huerä schön gsi z paris!
i liebä so städt mit kultur und kunst.
d'lüt si nid huuerä übermässig fründelch gsi, wimäs zsbl z kubä erläbt :) - aber hei, mit mim sweety ischs so gsi, aus gängä mir aui angerä am arsch verbi!
geili erfahrig! hahahaaaa...

und du hesch a mi dänkt?
huerä schön autä! freut mi immer widr so "ussergwöhnlächi" sachä z läsä! fingi sehr schön!



shenpen schrieb:
du als buddhist oder wie meinsch das genou?
ja, esperanto aus buddhist?
 
hei aute

tönt ja mega geil he. de bisch auso mit dim schätzli id stadt der liebe.:) was gitts besseres mann? freut mi dass es euch gfaue hett. :banane:

also wie du di aus buddhist würdisch mache?
i hoffes besser aus ig!!! hi hi hi :D
 
nach reisä und feriä hanis immer so verdammt schwär widr afa z bügle und so...! ahhhhhh mannnnn!!!!

shenpen schrieb:
also wie du di aus buddhist würdisch mache?
i hoffes besser aus ig!!! hi hi hi :D
nei autä, ich chönts würklech nid! i fingä die hei gueti ideä womä fürs läbä cha bruchä. abr dr buddhismus i sirä ganzä form? fuck mann, i gloubi i würd dürädreiä! bi süsch scho nid ganz normau. haaaaaaaahaaaaaaaaa

abr i gloubä du weisch wasd machsch! und wed das überzügt und mit wiuä machsch de chunts guet!
vorauem, so wini vo dir scho gläsä ha, hesch di negativä sitä vom läbä o scho dürägmacht! ...abr steisch immer no uf dä bei. "immer einisch meh ufstah aus umgheiä" ! thats live! *chapeau* friend...
 
wow dass sis chöni wort wo du da für mi übrig hesch esperanto. danke viumau.
i ma di würklich guet u hoffe widermau öppis z ghöre. entweder wenn i di oder du mi immene thread gsehsch.
hei gniess dr früehlig mit dire princessa ar aare und lueg guet ufse.
bis baud bridrim u haut d ohre stiif.:)
greets shenpi
 
...autä, für di grächtä uf därä wäut wirdi immer äs schöns wort übrig ha!

d'aare wirdi gniessä, da chasch einä druflah! :)


mi list säch! ä schönä tag wünschi dir no!
liebä gruess esperanto
 
Werbung:
Zurück
Oben