Ist hier in Kärnten gar nix los?

Werbung:
Also Thai Chi ist nicht so mein Ding, Gruppenmeditationen auch nicht. Meine Vorstellung wäre ein Treffen von Esoterikern, oder Esoterikinteressierten, einfach um sich auszutauschen, über die eigenen Erfahrungen zu reden, um vielleicht von Anderen zu lernen usw.
Vastehst eh wos i man, ga!

Genau so sehe ich das auch, Laneta - sowas hatte ich mir vorgestellt.

Ich bin noch nicht so lange hier in Kärnten, war als Deutscher viel im Ausland und schreibe daher meinen KOMPASS Blog, um mich weltweit mit anderen Leuten ähnlicher Gesinnung zu verbinden. Aber es ist mir wichtig, das auch physisch vor Ort zu tun.

Heute abend fahre ich z.B. nach Klagenfurt/Viktring (wenn mich nicht ein wüstes Schneetreiben daran hindert), wo im Gemeindezentrum dort um 19h00 ein Vortrag von Johann Kössner zum Maya-Kalender stattfindet. Hier ist seine Webseite dazu, falls jemand die noch nicht kennt. Darüber weiß ich nämlich fast noch gar nix.

Kommt sonst noch jemand dahin?
 
Seas Schenbaha, he mi hots a dawischt, Grippe man i, host mi owa nit ongsteckt ibas Intanet, wall do gibts jo a Vian (Viren) owa de san glawi nit onsteckend. No jo wuascht.:eek:

I hob ma gedocht mia mochn a eiganes Forum. Die Kärntna Schpirituöln, oda so ähnlich.:kugel:

Vielleicht hot jo jemond a Idee!!!!

@pfizer, du terfst natirlich a mitmochn, a wennst aus die oipn kummst, mocht nix.
Beim nextn Olmoptrieb kummst owa, donn red ma driwa, ga.:schaf:

@ Jasmin, du sogst du kummst ausn Tol, is eh schen, in Kärntn homma jo so vül schene Täler, konnst natirlich a dabei sein, eh kloa.:brav:

@ Deitsche Kärntna sann a herzlich wüllkomman.:cool:
 
@ Schenbaha, Liebeszauber, Partner herbeizaubern pfoa, des is nix fir mi, also do hätt i Ongst.
Jetzt überleg mal, du machst so einen Liebeszauber und zauberst dir einen Partner herbei.
So ohne is des net.

Was machst wenn du denn wieder los werden willst. Oder gibts da auch einen Antiliebeszauber?
Oder es kommt ja auch darauf an wen du dir herbei zauberst. (wenn i ma den Tom Krus herzauban konn, bin i a dabei).

He, wos glabstn do kummt don irgendana zwegn und den werst niama los, des is glawi nix fia mi.
Oder was ist mit denen die schon einen Partner haben, die zaubern sich noch einen dazu und die verstehn sich dann nicht. Don host imma die rafarei.

Don muaßt den gonzn Tog nua Schutzkreise ziagn, a manst is des lustig. I was net.

I wer amol mei Hirnkastl einscholtn und iwalegn wos ma do mochn konn.

Dawal vableib i amol mit freundlichen Grüßen:morgen:Dos hast i geh schepfn
 
Mei liabe Laneta ,


jetza ghörst mir :lachen:

wor vor üba 10 johr. Mei Schwesta verliebt, er wollt nit a so. Sie a Buch gekauft mit Liebeszauber.An Kohl holbieren , a Büldl einetun und vagrabn.Zu Neumnond.Sie hat mi gebeten mitzumochen.Tat i a. :lachen: E kloar.

Meldet sich mein Lichtlein......meine geliebte Kleine.......nun lösen wir gemeinsam Karma auf......du hattest im Mittelalter schon mit Liebeszauber gearbeitet - Bildvisionen........und es ist auch eine kleine Lektion mit Magie und Konsequenzen

i - wos der Bledsinn soll funktioniert hobn ? Glab jo nit an so an Schaß.Und wos is dos mit dem Karma ?

Und don is es spannend wurdn. 2 verdommt longe Johr.

Tja so wird man Karmaerfahren und erfährt mehr über Energien und wie die wirken.Mit sehen, hören und fühlen :banane:

Mein Lieblingssatz - blede Magie blede- wieso wirkt der Schaß binnen Sekunden wenn i es nit mol glab und nur laut vurglesen hab.Und wie stellt man es ob ?

I bin fürn Brad Pitt - der spült den Tod so unschuldig

kannst den Tom hobn.

I bin ma sicha nun brauch i kane 2 johr mehr dafür .......also i war dabei........

oba mei Schwesta und ihra worn nie zsamm :lachen: mit nit und ohne nit ...............des wor onstrengend

garantieschein gibts kan......nur bindung :lachen:

de schutzkreise hobn nix gholfen......und wia i gräuchert hob.hob domols vül glernt- vor ollem wos nit kloppt :lachen:

mei Schwesta räuchert heut no mit Weihrauch bis zum obwinken.vor ollem wenns wieda von spinnen tramt


und wos lern i draus ? i mochs sofurt nochmal :lachen:

aber nima in der költen Kohl eingraben.......

und dos beste - sie hat in dem Buach a glesen das man dem Herzensmann haß auf sich mocht wenn man dem in sein cafe den fingernogel hineinfeilt - i schwers da i hob mi krumm glocht........zuerst aufpassn das an kana siegt bei zig leutlan im büro.......olls hamlich - adrenalinkick pur........mir is dos lochn vagongan als si ma dazöhlt hot das sie am obend mit ihm wildn sex ghobt hot im büro

i nua- du spinnst- wenns euch dawischt hätten wärt ihr beide gekündigt wurdn

und als nächstes- hmmm funktioniert sowas doch ?

i hobs nie ausprobiert :lachen:

i steck gern on - a üban Pc..........raum und zeit überwinde ich dann so an klan pc ollewal :lachen:

i geh bessa mein besn holn und die schworze kotz :banane:

ich liebe deinen Humor und das Dialektln

danke süße
 
Also de Gschicht mit deina Schwesta gfollt ma, wenn ich dos nexte mol Kohlroladn moch
weri die Hölfte aufgholtn und damit zauban.
I bin ma nur nit sicha ob da Tom Krus auf Kohl steht.
Des mit di Finganegl moch i a, natirlich erst wenn a norcha do is.
Ähm des ane do, wast eh wos i man, des muaß jo nit unbedingt im Büro sein, oda?

Ajo, des mitn reichan, is eh nix wal in Kärntn mocht ma des mitn Speck und da Salami.

He wennst mitn Besn umafliagst, tua aufpassn, es schneibt fest und die Bulln stehn a
iwarol.

Bis späta, pfiati :mad2:A klans Büldl vun mir
 
da tom steht sicha auf kohl. bei scientology glaben de jo wenn an schaß lost das sich de außerirdische meldn.oba den muaßt ja in de erdn vargrobn mit an büldl von ihm und in alufolie einwickln .

gib dem bessa glei de kohlrouladn :banane:

manst i soll endlich modern werden und den Staubsauga nehman ? immerhin wissn des sogor olle klanan de harry potter glesen hobn.

außadem hob i a ausred :lachen: i geh erst meine neuchen brülln obhollen. wie soll man guat fliagn wenn man fast nix siacht ? nexte numma blind

de bulln kenan mi vom weihnachtsmarkt don mitnehman won i gnua punsch getrunkn hob. daspor i ma das taxi

und üba sowas wüllst redn ? :lachen: do bin a dabei

i erklär dir den maya kalenda a so irr. i erklär olles irr. :lachen:

sog mol klane siaße ........de deppate grippe de........reinigung klingt so ernst und hochheilig :lachen:....san bei dir a vota (vater) themen hochkuman ? oda wor der bei den kreuzschmerzen dabei ?

na mei vota beim kreuz........wenn schon don urdentlich...der hot zu lebzeiten a nia holbe sochen gmocht

weihnachtsputz wor ma klor - hob i e ausglossn- oba kompletter chackrendurchputz wor sogor mir neuch

de bleden ausschalta san a nie do wenn mans braucht

i geh trotzdem auf den weihnochtsmorkt und punsch trinken....i trink für di a an mit oder zwa oda dreie

i ertränk die viren......diese mistdinger können sicha schwimman
 
Werbung:
Seas, und host die schon erholt vun de Punsch. Fia mi host zwenig getrunkn.
:sekt:
Ob mei Vota fia die Grippe oda des Kreizweh vaontwurtlich is konn i nit sogn, owa i wer
driwa nochdenkn. Wehe er hot wos ztuan damit.

Aufn Tomi wer i a pfeifn, des is ma doch zu aufwendig. Do im Schnee umgrobn und wo soll i vun dem a Büld herkriagn? :foto:

Ob Besn oda Staubsauga is a guate Froge, i bin a om iwalegn, owa mei Besn hot mi noch nia im Stich glosn, beim Staubsauga wast nia ob der onspringt bei der Költn.
Sörwis mochn muaßt a vül efta, i was nit des neimoderne Zeig, i bin eha fias olteingsesane, bei de Sochn holt.
Sunst bin i jo eha a moderne Hex.:zauberer1

Wia schautsn bei dir aus? Fia wos intressierst die denn du?

An schenan Gruaß
 
Zurück
Oben