Ist hier in Kärnten gar nix los?

Kristallschädel.....da sagte ich immer hmmmm..... konnte damit nichts anfangen.......kennst ja das Gefühl das ist mehr aber du kommst nicht dahinter.

und nun erklärt mir mein lichtlein eben das ich seid jahren mit den energien der 13 Kristallschädeln verbunden worden bin.Eben unter der Halle der Sphinx.Halle des Thoth. Das ist eben mein Lichtlein.

Im 2005 er traf ich eben meine Dualseele und bin mit ihm verschmolzen.Ein süßer schnuckeliger Musiker. www.andreaskrause.com. Geniale Musik. Obertonsänger. Mein Lichtlein miente damals das Obertongesang bei mir eben die Verschmelzung einleiten würde und ich die Informationspakete erhalten würde.

Als ich den Musiker traf........erinnerten wir uns beide das wir Mitglieder des Orden des Melchisedeks waren und es damals in Lemurien so geplant hatten. Durch unsere gemeinsame Verschmelzung konnte ich eintreten in die Hallen unter die Sphinx.

Ich war es von klein auf gewöhnt das wenn ich kosmische Reisen machte ich in der Pyramide von Gizeh begann.

Und nun war alles neu- sehr hohe Energien....und keine Erklärungen und ich wußte eine zeitlang nicht mal ob ich nicht mehr reisen konnte............es war mir nicht mehr möglich in die Pyramide zu gehen oder auf die Venus oder Shambhalla.........

Immer nur in diese komische Halle unter der Sphinx........und immer nur Atalantis Zeit. Ich konnte nicht wechseln. Wie eine verdammt lange Einbahnstraße.........

Ab und zu kam mein Lichtlein zwar vorbei- sah mir zu und verschwand wortlos...............

Naja nun sage ich dazu......wenns 13 Schädel waren wunderte es mich nicht das ich Jahre dafür brauchte um mich mit deren Energien anzugleichen.Und warum ich immer nur in der komischen Halle war :lachen:

In den Schädeln ist auch ein energetischer Fingerabdruck von unserer Blaupause.....also Mensch so wie er ursprünglich von Gott geplant war.Du verbindest dich mit einen Schädel nimmst die Energien auf und ladest Energiepakete runter.

Ich habs in der Halle gemacht - energetisch.

Man kann es aber ebenso mit einen Kristallschädel machen.Vollkommen egal ob es ein neuer oder ein alter ist.

Und ich bin auf hmmmmmmmmm- Mal sehen was der noch sagt ...............

Jo mir gehts longsom bessa.Hülft a vül wenn i a dran glab das es jetza echt vorbei is . merk i spätestens am 23en .
 
Werbung:
Mai liabe Sabine, du gibst ma vül zum Nochdenkn.
I hea jo durch mei Orbeit echt vül Sochn und imma wieda glab i es konn nix mehr neies gebn und imma wieda kummt wos Neies.
I sog da jetz wos, i hob ammol an Kristallschädl ghobt, nur gonz kurz, weil i denn fir wenn ondan besorgt hob. Owa de drei Tog wos i denn ghobt hob, pfoa he.................
Heia brauchst vurm 23. ka Ongst hobn, glab ma des..............................................
I bin jetzt drei Tog nit do, wenn zruck kumm wer i da wos dazöln.
Ich wünsche dir ein ganz schönes Wochenende, bis bald.
Ganz liebe Grüße
 
mei engale ,

i wünsch da von gonzn herzn dos du 3 schöne tog host........

i hob ja mei silbaengel- wos soll mir do schon passieren ?

im 2006 johr hom de mi sterbn glossn.da hob i die akasha chronik kennan glernt die ob dem sterbn gültat aus ollen inkarnationen für an mensch gsommelt.und die dunkelheit und mei dunkle atlantispriesterin.und bereiche betreten di a nit mit an menschlichen körpa betreten sollt.i hob gfrurn wia......von de knochen is de blöde költn kuman...nix hot gholfen...a haßes bod a nua kurzfristig......

3 johr dunkelheit- die höhste emotion die i ghobt hob wor neutral - nix mit l wie liebe, leichtigkeit, lebensfreude

i hob gedocht - dos wors noch extrema konns nimma gebn und no schlimma a nit

bis mei lichtle kuman is und gmont hot - won bist endlich wütend gnua um die schockwelln in dir aufzulösen

i hob meine emails glesen und a selbstmordankündigung meina schwesta löste den schock in mia aus.i bin das blede büld nit los wurdn wie dia tota in da badewonn liegt und i de ausaholn muaß.

der schock kam in wellen- 10 tog long..............imma und imma wieda.......i hob gschrian- hört auf stoppt es, es is nit zu ertrogen.........und die wut hot sich aufgebaut in die 10 tog.......i hob so a wut in mia ghobt das i problemlos an menschan hätt tötn kennan.....10 verdommte tog long

inzwischen sog i nimma - noch schlimma gehts nimma :lachen:


i hob seid 2005 mehr dalebt als in mein lebn zuvor.....und soviel irre sochn das i nua damit beschäftigt wor......wons amol 1 tog a ruah wor wor schon vül.......

frogn hät i gnua ghobt aber nix was ma a mensch so beontwurtn hät kennan........und es wor zu neu das es bücha oder chennälings drüba geben hät.

die frog - konnst du die an die letzte einweihung in der Pyramide von Gizeh erinnan - überforderte schon Menschen die i gfrogt hob.

und mit dem leern blabla und liebe licht zeugs hob i mi nit obspeisn lossn.

mei lichtle hot zwor imma gsogt- du kriagst die ausbüldung von mia - du gehst vuran die menschn kennan sie da nit beantwurten.............oba gonz allan wor scheiße

und de i getroffn hob san ma wegsturbn.

a mensch is a mensch. der erreicht die von da menschlichen ebene weg- und es is leichta mit an menschn.

dunklheit, leere tod.......worn meine begleita in de letztn 3 johr.und am 23en gings donn imma ob in die dunkelheit nexte stufe von irrn zeugs.

i hob schon begleita ghobt - e kloar.........oba i hob don mei lichtlei nima ghört oder gsegn.i hob nua gwußt er is do.

es hot mit an silbaengel begunnan und es endet mit an :lachen:

i wor domols a im ki esoterik in klogenfurt. do hot mir a weißa engl im schaufensta gfolln.da wor da chef selba do.der geht ins loga die vapackung holn.....i siech dos pickal- angel of grace- i muaß leichenbloß wurn sein.der hot mi gonz besurgt ongschaut und gfrogt ob a miar hölfen kon.....

i nua- mir kon niamond hölfn und i wollts a so..........i was das es scheiße wird hob jo kurz einegschaut oba wenn da gnodnengel nun a so zu mia kumt wird long dauern.i hob gwußt johre..........oba dos klingt nun noch mehr als 3 joahr.

mei lichtle hot zwor gesogt- mei gliebte klane es is dos letze mol das wir getrennt sein danoch nie mehr und es wird jahre dauern.............oba der hot leicht redn.......der wor imma do von klan auf i was jo gor nit wie des sein sollt ohne dem und johre klingt jetza schon scheiße gnua.

und wenn i mir den gnodenengel als figur a noch außa suach erreich i kan mehr und es soll wohl helfn mi zrück erinnan wie es wor als de do worn damit i mi nit gonz valier.


mei lamettale du kumst ma grod recht :lachen: brava noman ? eha a hoffungsvolla noman...wos gibts bessares als gnoden.

de letzte einweihung als mensch in da pyramiden hots in sich............emotionen beherrschn is do die klanste surg :lachen:

du kennst doch die gschichten das da st. germain im kristall eingschloßn wor..........so ises am bestn zu vagleichn.das is de obschlußprüfung- irre gschicht :D

leben und tod.............bades...nit nur ans..............licht und dunlheit......also gings ols erstes zum sterbn und donn in die leere und donn in die dunkelheit und don weita.

im 99a johr wurd mir a lebn von ana priestarin gezagt di in da pyramidn gsturbn wor.de hot meine reisn erweitat und i hob ob do a menschn mitnehman kennan.

und do hob i kappiert das de obsichtlich in da pyramidn gsturbn is.ihr tota körpa hat a an enagetischen obdruck hintalossn damit i weita hob mochn kennan.ebn die letzte einweihung.

mir wors eigntlich egal wo mei körpa hinkummt wenn der stirbt.nun bin i überzeugt davon das dos nit so egal is.der hinterlasst a spuren und verwest nit nua.

i hob vül dalebt seid 2005 und olls irre gschichtlan

oba des schönste wor- i hob mei dualseele als mensch getroffen - und i hob ihn ihm den engel erkonnt auf erdn.dos haut mi umghaut.i hob noch nia in mein gonzn lebn sowas schönes gsegn.i hob sogar aufghört zu otmen.........

an engl zu segn und hörn is klass.vor ollem dem sei stimm- der klong bringt die sufurt ins eins sein.

oba in an menschn den engl zu segn is woooooooooow.gibt nix scheneres.

und i tats wieda mochn - egol welch schwere johr drauf folgen.außadem hobs i zerst gsegen und gfühlt und zu 100% gwußt auf wos i mi einloß.i hob domols gsogt - i bin dabei des los i ma nit entgehn- her mit dem gnadenengl das es eingeleitet werd konn........

und so wor mei lichtle imma- der hot gwußt wia i reagier wenns vorbei is.......hätts mir nur a sekunden lad getan oda gmant es wär zvül hät er es nit zuaglossn.

deswegn nervn mi a sprüch wia- man kon nit sogn wos passiert nur wohrscheinlichkeitn..........i siegs 3 johr vurha oder no länga.

2005 hob i mei dualseele getroffen. im 9.99 hob i sei büld gsegen und zwor so wie der im 12.2005 ausgsegn hot.

im 99er johr wor der mit kurze hoor und a schmolhansel- den hät i nit erkonnt :lachen:

in 6 johr hot sich do nix geändert.............san olls nur ausredn. a ausred is net bessa nur weil de spirituell klingt

und i hob a nix mehr gfrogt weil dos oberflächliche leere bla bla zeugs mi nimma intresiert hot.nit weil i gfrustet wor oda nit dron geglabt hob.

i wor an de ontworten von mein lichtlan gegwöhnt........und so ähnliches wollt i hobn....nix leere blabla und ausredn wenns nit gstimmt hot oda kuman is.

in ana partnaschaft gwöhnt man sich an sein partna on...man kennt den in und auswendig...man gleicht sich on........i mi an mein engl...der hot mi seid 99 ständig begleitat

und der hot imma dos gsomtbüld ghobt.mia binnen sekunden wissn übamittelt für die i sunst johre gebraucht hät.

und erst als der weg wor hob i vastondn wos es bedeutet nur mensch zu sein- kan zu hobn den ma frogn konn.mühsam puzzelteilchen suchen gehn und zusammen zu fügn......sich nua an menschn wenden zu können...und de ontwurten de de gebn hoben gegn sauteure bezohlung wor anfoch nua zum kotzen.und i hob vül göld ausgebn dafür.

englkontakt is nit gleich englkontakt.zum schluß hob i sogar gmant i such ma jemonden der volltrance channelt. der mist den menschen von sich gebn muß do wenigstens weg sein.hob oba kan gfunden.

fustriert, zynisch ......i sog dazua es wor mir zwenig......vül zwenig.............die antwurtn worn zum kotzn

also hob i mi von de holbseidanan möchtegerns entfernt

jojo jeda noch seina erforhrung

von licht und liebe redn und ka ohnung davon hobn hob i dazua gsogt :lachen:

oba nun is mei dunkle und leere zeit vorbei.....liebe , lebensfreude und leichtigkeit kumt wieda.....do is donn olls leichta zu ertrogn...a de holbseidanan möchtegernmagier

wor a irre zeit.sogor für mi irr und des haßt wos

leichta gehts mit lebensfreude

das mei engl weg wor wor scheiße...oba das mi ka musik mehr im herzal berührn hot kenan hot mir den rest gebn......

kennst jo de kärntna....i und musik san ans....ohne musik des hots bei mia noch nia gebn...nit im schlimmsten liebeskumma und des wor des schwerste für mi in jungan johrn.

de letze einweihung findet in da dunkelheit stott- meisterung der menschlichkeit - vollkommen aufs menschliche beschränkt. und a vollkommen allan in dem scheiß kristoll :lachen:

darüba könnan mia uns a gern untaholten.nun bi i a soweit das i darüba frei sprechn konn.zuerst wors mi nit möglich.i hätt nua sogn kennan - da host des energiepaket i konns nit mit menschlichen worten beschreiben.erfühls- so hobs i a erlebt.

nun host mol mei quasslstrippe erlebt
 
josefa - kans :lachen:

ohne thema ohne ort und zeitangaben ist es auch schwer zu machen :lachen:

:kiss4:

i treff mi auf dem kryonfestival in Rosenheim :lachen: da tummeln sich hunderte rum :banane:

und i hoffentlich nit wieda die anzige kärntnarin :lachen:

obwohl is jo a egal ich geh e mit ana deutschn hin :lachen:
 
Hallo in KÄRNTEN ist extrem viel los

zu Pfingsten das Regenbogen Festival. mit Mosaro, Patrizia Pfister, Silke Bader uvm., am 1.7. Dr.Dahlke, am 27.9. Clemens Kuby und am 3.und 4.10. Neald Donald WALSCH.

gruss aus seeboden

:banane:
 
Werbung:
Ich dachte, hier würden sich auch Gruppen treffen, die sich für Persönliches Wachstum und Spiritualität interessieren, um das gezielt voranzutreiben.

Ich antworte zwar spät aber ich war halt vorher nicht registriert.. :)
Hier in Kärnten ist schon was los,.. ich kenne viele spirituelle Leute hier.. allerdings sind die nie online von daher können sie nicht hier posten..

Lg
 
Zurück
Oben