Heute ist Internationaler Inkontinenztag

Werbung:
Gestern musste ich zweimal hintereinander niesen und da hat die Blase ein bißchen was verloren.:barefoot: Zum Glück war ich zu Hause.


Eingentlich wollte ich es ja niemandem erzählen weil es soooooooo peinlich ist. Aber wenn es hier schon einen Thread gibt oute ich mich mal als Nies-Inkontinenzler.:D
 
Gestern musste ich zweimal hintereinander niesen und da hat die Blase ein bißchen was verloren.:barefoot: Zum Glück war ich zu Hause.


Eingentlich wollte ich es ja niemandem erzählen weil es soooooooo peinlich ist. Aber wenn es hier schon einen Thread gibt oute ich mich mal als Nies-Inkontinenzler.:D

Willkommen im Club :D
 
Werbung:
Oiso an Mann fallts wahrscheinlich a bissl schwerer über sowas zu reden. Mir ned. Aber i bin trotzdem ka Frau.

Mir persönlich wärs sogar wurscht, die paar Tropferl, die da nach dem Pinkeln entwischen wollen, fangt ma mit die depperten Slipeinlagen auf. Ma is eh scho von sovü Sachen in der Gesellschaft abhängig, da kummts auf des a nimma an. So gsegn warads ma wurscht. Is halt so nach so an Eingriff. Des war bei anderer mit der selben OP scho wesentlich ärger. Die moderne Chirurgie leistet da eh phantastisches.

Der anzige Grund, warums ma wirklich auf die Nerven geht is der Umstand, daß i niemand mehr wirklich näher kennen lernen wü. Oiso, a Dame, bei der dann vielleicht sogar sowas wie a Verliebtheit entsteh kenntat. Da hat si halt eine Blockade gebildet in meinem Schädel drinnen und da hüft die ganze theoretische Quatscherei nix. Da bin i komplett zua, aber ned wirklich froh drüber.
 
Zurück
Oben