Waschnuss

herst, i hob de woschniss kriagt, und i muass sogn, i hobs no net probiert... owa de stinkn scho urdntlich, servas gschäft. do legst di nieda.
 
Werbung:
alibaba schrieb:
herst, i hob de woschniss kriagt, und i muass sogn, i hobs no net probiert... owa de stinkn scho urdntlich, servas gschäft. do legst di nieda.

Nau host scho amoi a parfümierte Nuss g´seh´n, mei liaba Ali? :lachen:
Aber im ernst - riach´n tuan´s ned guat, stimmt. Oba i gib in letzt´n Spülgaung an Essig und a paar Tropf´n Lavendelöl, daunn riacht di Wäsch´ wundaboar frisch.
Probiers hoid zerscht, bevorst di aufpudls´t :megaphon: bla bla bla
servas :kiss3:
 
@jesus
ich mache der umwelt zu liebe vieles
...zu fuß gehen, wenn andere fahren
...vegan essen, auch wenn andere sagen "wuäh"
...pflanzen nicht sorglos rupfen

UND meine wäsche waschen ohne chemie
(auch wenn sie nicht ganz ohne flecken sind)
also vergiss meine empfehlung
nimm lieber danclor- da wird alles propper faser rein

babadschi
banjina
 
Placebo schrieb:
hawe dere evy!

daunk da für den tip. den "guatsteher" wer i ma glei eine ziagn. :)

Servas, Placebo
i bin scho gschpaunnt, wos´d dazu sogst, is oba nau ned gaunz fertig, weu des is a Waunsinn, des ois zu schreib´n, do sitz i Stund´n vua dem Kastl do.
Oba bei nächster Gelegenheit schreib i den Rest, vaschproch´n! - weu der is erscht da Überhaumma -
´dere :winken1:
Evy
 
Liebe Evy,
Ihr macht's mir nicht leicht. Euer Dialekt ist ja ein richtig schweres Stück Arbeit.
Hab eben in dem Versand eine Portion Nüsse gebucht und bin gespannt wie'n Flitzbogen, wie das wohl wird.

"So, ick wünsch Euch noch'n janz juten Tach ej und jeh wieda an meene Obeet.
Dit is denn ma meen Dialekt, wenn ihr wisst , wat icke meene."

Liebe Jrüße
Andrea :waesche2:
 
timmi schrieb:
Liebe Evy,
Ihr macht's mir nicht leicht. Euer Dialekt ist ja ein richtig schweres Stück Arbeit.
Hey Andrea
....ja nicht wahr, aber dein Berlinerisch is ja auch nicht leicht zum Lesen...
übrigens, da gibt´s ein Lied (ich kenn nicht den Interpreten) ,,Berlinerisch is schwer - aber wienerisch noch mehr...ich glaub so ähnlich heißt´s.
Hab eben in dem Versand eine Portion Nüsse gebucht und bin gespannt wie'n Flitzbogen, wie das wohl wird.
Bin auch neugierig, was du dazu sagst.
"
So, ick wünsch Euch noch'n janz juten Tach ej und jeh wieda an meene Obeet.
Dit is denn ma meen Dialekt, wenn ihr wisst , wat icke meene."

Jo, daunk da schee. Dir aa no a gmiadlich´s Tagerl...
Servas
Evy
 
evy52 schrieb:
:lachen:
Faungst endlich zum Wosch´n au und heast mid´n keppl´n auf? So wiast nie erfoah´n, wos de Nuss wirklich kaunn - aussa stink´n....[/QUOTE]

sers, mei everl :kiss3:
i kumm derzeit net zum woschn, aa net zum schreim, i hob aun da uni so vü z'taa. i woitat da des nua sogn, damitst bescheid wasst, waunnst in da näxtn zeit net vü vu mia herst und lest. oba waunn i a wäsch gwoschn hob, daunn erfoahrst das du ois erschte ;)
alibaba
 
Werbung:
Falls jemand Lust hat, die Waschnuss kostenlos zu testen, ich habe hier was gefunden.

***Link entfernt! Bitte an die Forumsregeln halten!!!!!***

Da kann man(n) sich ein kostenloses Testpaket anfordern.
 
Zurück
Oben