Lonewolfisch

a_1_0b03cfa9.gif
...ja hast recht, wollte Dich nicht bei Schei...en stören...
a_1_0b03cfa9.gif

Du machst mich glücklich Waldweg.

Nichts macht mich glücklicher, als wenn es mir gelingt, Menschen zum Lachen zu bringen. :LOL:

Werbung:
Es ist ganz einfach. Je mehr Punkte erfüllt werden (können), desto größer die Chancen die Nette anzuziehen.
Waldweg hat sicher eine lange Punkteliste. Die Punkte kommen alle aus dem Wald.

Des war a Schub, die letzten Wochen, bist du gscheid. Aufe, owe, aufe, owe... bin ma vurkumma, wia auf`n Nasa Trainingscamp. Das i no da sitz, des is a echtes Gotteswerk, wäu vua anahalb Jahr no hätt i, wenns nach mein Serotoninhaushalt gangert, scho 100 mal den Huad drauf ghaut und wa in`s Wirtshaus gritt`n, oder am Markt.

Die letzten Tag war`s a bissl arg, da war mei Denken doch ziemlich durchzogen von zwa Gedanken-Arten, die an ned wirklich weida bringen, durchzogen wia a guada Schopfbraten von ana Spur zu vü Fett`n. Zum an die Resignationsgedanken; nix hat mehr an Sinn, wäu i ka Oide hab, oiso, ka Freindin, mit dera wos i mi spirituell austauschen und gegebenen Falls a bissl busseln kann, zum andern leichte Angstgedanken; der scheiß Krebs kenntat zruck kumma. Des san Gedanken, die i scho amoi überhaupt ned brauchen kann.

Da brauch i dann immer mei ganze Kraft zum generier`n von positive Gedanken, wäu sunst geh i unter.
Manchmal fallen ma dann Affirmationen ei, die ma zusätzlich a Stütze san.

So wie zum Beispü:

I gspür ka Kält`n, gspür ka Wärme, bin a Zombie, brauch ka Therme.

oder

I gspür ka Freid, i gspür kan Schmerz, hab an Sta anstatt an Herz.

Na, des war nur a klan`s Scherzer`l.*hihi* Des is halt mei erfrischend heller Humor, i kann nix dafia.

Im Ernst, des san die Tag wo i ma denk:

Scheiß drauf, sollt i vielleicht do wieder die depperten Tabletten nehma.

Aber i wü ned, da bin i stur. Des geht a so.

Langsam wird`s wieder liachta im Schädl.

Hoffentlich.

Der heutige Tag war scho recht guad.

Zuletzt bearbeitet:
Laut einer Studie ist es primär wichtig welchen Status der Mann hat. Humor ist als Zusatz noch ein guter Magnet. Das sind leider die Fakten.
Man könnte sagen zur Netten: Hey, fong ma net primär on, sundarn beim sekundären, is des ok, Baby!

Laut einer Studie ist es primär wichtig welchen Status der Mann hat. Humor ist als Zusatz noch ein guter Magnet. Das sind leider die Fakten.
Man könnte sagen zur Netten: Hey, fong ma net primär on, sundarn beim sekundären, is des ok, Baby!

Die Frage ist nur, will Mann eine Frau die in die Studie passt, oder eine die aus dem Rahmen fällt wie er selber

Werbung:
Zurück
Oben