Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Wow,es gibt tatsächlich so viele Leute hier aus der Schweiz!
Ich bin auch hier,an der Grenze AG/ZH aber normalerweise viel in Basel(vorläufig nicht,muss wieder das GA neu anmelden).
@Wahya: Au wenn es mängisch schwierig isch zum iordne was "wiss" und was "schwarz" isch,uf jede Fall kommt alles negative an Magie mehrfach zrugg,du schadisch mit so Sache hauptsächlich dir.Will au snegativ usglöste wo klappt het wird irgendwenn zu guetem umdreht(das heisst zb.doof erklärt,wenn öbber sini Haar verliert wege schwarzer Magie wird die Person zerst liide während du dich freusch,und am Schluss goht die Person während erer Behandlig wege dem in e Kur und lehrt die gross Liebi kenne und heilt irgendwenn wieder und du wirsch denn im richtige Elend sitze,will du selbst es usglöst hesch) und du sitzisch denn uf dim Scherbehaufe.Nur so am Rand Aber schön,dass dezue stahsch.Find i guet
chlini fee, wie chunsch uf dä dampfer, dass ich öpperem schade zufüäge? ich bin nur de meinig, dass me schwarz u wiss gar ned trenne cha, denn du grifsch emmer i i läbensplan, gliich was de machsch ond das isch haut nicht wiss, au wenn mänge sech das gärn gloube wördi.
lis am bestchte zersch emol mini andere biträg, de wirsch es schon istufe chönne, was ich mach u was ned und de chasch zumne urtel cho.
Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren und dich nach einem Login angemeldet zu halten, wenn du registriert bist.
Durch die weitere Nutzung unserer Webseite erklärst du dich damit einverstanden.