Lonewolfisch

Ich glaube Silberelfe könnte da helfen. Sie bietet kostenlos Hilfe an mit shamanischer Arbeit das Tal des Jammers zu verlassen um wie Phönix aus der Asche aufzusteigen in das Reich erfolgreicher sprich glücklicher zufriedener Singles. Es heisst ja immer: Man muss nur wollen und den Selfmadebacksidepopoarschtritt praktizieren.

Werbung:
Selfmadebacksidepopoarschtritt

Das ist aber jetzt ein wirklich schönes Wort. So eines hörte ich noch nie.

Mach i eh immer wieder, so klane Akrobatenstückln.
Ned unbedingt mit der kosmischen Power, die ma si wünschen tät,
aber für meine Verhältnisse, naja, bescheiden aber doch.
Dass i überhaupt amoi angfangen hab mit der Revoviererei in da Kuchl, is scho amoi besser als nix.
Und nachdem i jetzt a Wochen den Dreck in der Bude beobachtet, also, den Feind studiert hab,
hab i heut scho a paar erste Handgriffe zu seiner Beseitigung getätigt.

Und wenn i ollas durchputzt hab, was voraussichtlich bis Samstag erledigt sei wird,
wenn ned a gröberer Energieeinbruch über mi kummt,
dann werd i wie neu geboren sei, a völlig anderer,
und ihr werd`s mi nimma kenna.

Ka Jammern wird mehr sei in mir und ka Wehgeklage
und i werd nur mehr schreiben von der Freud und der Erfüllung,
die i in meiner neichen Arbeit am Mistplatz gfunden hab.

Jo, so wirds sei. Ollas wird guad. :thumbup:

Mit der Gedankenschule vom Franz Bardon hab i mi a bissl beschäftigt, da hat`s ned nur des Forum no ned geben, sondern ned amoi no a Internet für die breite Masse. Ned, daß i ma wos eibüd`n tat deswegen. I erwähn des nur, daß die Leut ned glauben, i hab so rein gar nix mit Esoterik z`tuan, so alltäglich, wia i da meistens daher schreib.

Ja, i waß eh, da FB is für die meisten Magiere da a Kinderbuchautor, aber wurscht,
mir is seinerzeit nix anders in die Händ gfallen und für mein Verstand war des grad des Richtige.

Die magische Evokation hab i eh ned geübt, wäu i hab die einführende Gedanken und Seelenschule vom Franz eigentlich für was anders braucht. Eher mehr, um was los zwerden. Damals, in die 70er und 80er Jahr war i nämlich besessen, von an ziemlich mächtigen Dämon, der mei Bewusstsein halbseitig in Beschlag gnumma und mei ganzes Verhalten als Mensch unglaublich beeinträchtigt hat. Die Eigenschaften von dem Dämon waren große Gier, Selbstherrlichkeit bis zum Dauerorgasmus, jede Menge Stolz statt Selbstachtung, Egozentrik und Skrupellosigkeit den Bedürfnissen Anderer gegenüber, kurz, der Dämon war a echter Teifl, kennt ma fast sagen. Und i war jahrelang besessen von eahm und je nach dem, wo i mei Bewusstsein fokusiert hab, hab i darunter gelitten oder mich meiner dämonischen Kräfte erfreut.

In ana Phase des Leidens hab i a relativ taffe Wald und Wiesenhex troffen und die hat ma gschaut bis auf`n Grund von meiner Sö, hat den Dämon glei gseg`n und gmant: "Bua, so gehts ned, da gibts an Kriag. Zerst muaßt amoi erkenna, dass der Dämon nix Fremdes, sondern a Teil von dir selber is so wie a schwarzer Bruder und du allanich die Macht hast, eahm groß werden oder schrumpfen z`lassen. Zu dem Zweck muaß da amoi klar werd`n, daß in dir a Instanz is, die von kan Dämon angriffen oder zersetzt werdn kann. Und die Instanz bist du selber, dei innerstes Selbst. Und durt muaßt hin. Es wird der Tag kumma, der werd`n si unsere Wege wieder trennen, aber jetzt gemma amoi a Stückl mitanand."

I ned deppert hab glei verstanden wos mant, wäu mir war ja sowieso die ganze Zeit über so, als tat i die Hex scho Hunderte von Jahr kenna und untrstützend hat`s ma halt des Biachl vom Bardon Franz geben und gmant: "Die Anrufung von Geister brauch ma ned, da sama scho bedient genug. Wir beschäftigen uns nur mit der Körper, Seelen und Gedankenschulung, bis ma kapiert haben, daß ma selber Herr unserer Sinne und für ollas selber verantwortlich san. Des haßt, vü lesen, studiertn, ned studiern und meditiern.

Trotzdem, drei Jahr hama braucht, bis ma den depperten Dämon halbwegs im Griff ghabt ham.
In der Praxis is immer ollas a bissl anders als in der Theorie.

Naja, egal... des is lang her, Vergangenheit halt. I habs ja nur erwähnt, daß die Leut, die wos meine Gschichtl`n lesen ned denken, i hab mi no nie für wos Esoterisches interessiert. Ganz so is ned, da war scho was los. Ned vü, a bissl halt.

Dann hama den Dämon neutralisiert ghabt und nachher hab i angfangen, a bissl dem Castaneda seine Biachl`n zu inhalieren; wos ja a ned ganz unesoterisch is, wenn ma`s genau nimmt.

Heut aber bin i froh, daß i des ollas wieder vergessen hab und wenn i mi mit nix dergleichen mehr beschäftigen muaß. I wü nur mehr mei Ruah und in Frieden leben und wenn i kan Alkohol trink, gehts ma am Besten. Bis auf die klane Sehnsucht nach Liebe hab i kan wirklich großen Mangel. Solang i mit mein gesellschaftlichen Status unter`d Leut geh kann, ohne mi schenier`n z`miaßn und ned wia a Krankheit behandelt werd, solang man mir die Stimm ned raubt, gehts ma eh guad.

Was aus`n Dämon wurn is?

Naja, neutralisiert isser. Da is er eh no, nur halt neutralisiert. Das nix passiert.

Schlafen?

Na, schlafen tuad er ned.

Zuletzt bearbeitet:
Neutralisierter Dämon sucht Nette Brünnhilde. Ich höre schon wieder den schwarzen Kater in der letzten Reihe dumpf klatschen.

Oiso, i muass dem Lonely amoi ein Lob aussprechn. Er stöllt sei Inneres do in den Forumsraum in anem Last man standing Statement, des uns olle in hohem Bierglasmaße beeindruckt.
Prost Lonely, du vergoldest den Boden mit klaren Worten und erfüllst die Ansprüche der Leser und Leserinnen.

Es lacht`s vielleicht und denkt`s euch: der Typ hat an Knaller, lass man reden, wäu gfährlich isser ja ned, aber im 95er Jahr is echt scheiße grennt. Da hab i ned aufpasst und, wahrscheinlich im Verlauf der alltäglichen Routine, den Bann, mit dem i den Dämon neutralisiert ghabt hab, beschädigt. A klanes Laufmascherl hat sich gebildet, i hab`s unterschätzt und vergessen, glei mit an magischen Kleber z`picken und nach und nach hat si des Bann-Netz um den Dämon herum völlig aufglöst. I hab gar ned glei gmerkt, wie der Hund nach und nach wieder Besitz von mein Leben ergreift und wie ich`s dann gmerkt hab, war`s zu spät.

Mei erster Gedanke war: "Die Hex... die muaß ma höf`n, des hama glei wieder im Griff." Ja, beim Oasch, Herr Karl. Die Hex hat mi angschaut und hat gsagt: "Na, i kann nix mehr tuan für di. A zweit`s mal funktioniert mei Methode ned. Dir kann niemand mehr höfen, außer du selber. Du kennst den Weg prinzipiell, waß`d, um wos geht, machs guad."

Naja, so bin i halt gsessen, in meiner Zimmer Kuchl Bude am Praterstern, wo ja laut Nostradamus angeblich ane der Pforten zur Hölle sei soi, wia ma a begnadeter Künstler und Naturmagier amoi anvertraut hat, und hab meditiert. Über an Flaschl Marillenbrand. Und i hab nach an Weg gsuacht, den Dämon wieder zu bändigen. In dem Flaschl Marillenbrand. Zwa Jahr hab i durchgehend meditiert. Ned immer über dem selben Flaschl Marillenbrand; des war täglich frisch und manchmal hab i a an Wodka gnumma. Und wie i nach zwa Jahr gmerkt hab, daß mei Methode ned richtig greift, hab i mi für mein ersten, klinischen Alkoholentzug im Anton Proksch Institut angmeld.

Naja, i wü heut nimma sovü dazöhn, muaß ja a amoi schlafen geh. Nur sovü kann i no verraten: Beim zweiten mal hat die Neutralisierung von dem Dämon wesentlich länger dauert als beim ersten mal. 20 jahr fast, kennt ma sagen. A Wahnsinn, wenn ma`s genau nimmt. Die Hex hat ma nur mehr aus der Ferne gwunken, wenn ma uns gseg`n haben und die Gedankenschule vom Bardon hab i im Marillenbrand verlur`n. I hab ma an völlig neichen und eiganan Weg suach`n miaß`n, daß i dem Dämon Herr werd.

Und des is jetzt natürlich mei esoterisches Geheimnis, wos i vielleicht demnächst amoi erfolgreich vermarkten werd, wobei i natürlich a bissl die Unterstützung von mein Dämon brauchert, wäu ohne Dämon is ganz, ganz schwer mit der Vermarktung auf dera Wöd.

Wos jetzt is mit eahm, mit`n Dämon?

Naja, neutralisiert, da isser eh, nur halt neutralisiert. Dass nur ja nix passiert.

Schlafen?

Na, schlafen tuad er nie.

Na, was soll i sagen, so is mei Leben vergangen. Im Kampf gegen an Dämon.

Die letzten 20 Jahr, die 20 Jahr davua, Phasen, wo i die Oberhand ghabt hab, Phasen wo i am Boden glegen bin, immer im Kampf mit immer dem selben Dämon. Und na, i man ned den Alkohol, i man scho an Dämon.

Selbstverständlich hab ich auch eine gewisse Berechtigung, mich in einem Esoterikforum aufzuhalten, auch wenn ich in letzter Zeit eher mit der schweren Einsamkeit in meinem Herzen und der vergeblichen Sehnsucht nach einem braven Weib ringe. :love:

Aber wurscht, Dämonen hin, Dämonen her, ich mach mir nicht das Leben schwer.
Die Geisterstund is lang vorbei, der Krampus ist mir einerlei,
i bin miad, es ist vollbracht, wünsche eine gute Nacht.

Oiso, i muass dem Lonely amoi ein Lob aussprechn. Er stöllt sei Inneres do in den Forumsraum in anem Last man standing Statement, des uns olle in hohem Bierglasmaße beeindruckt.
Prost Lonely, du vergoldest den Boden mit klaren Worten und erfüllst die Ansprüche der Leser und Leserinnen.

Des war aber a schene Rede jetzt. Da gfrei i mi ja richtig.

Prost.
I nimm aber nur an alkoholfreien Sekt wenns recht is. :sekt:

Daß ma`s Dämondscherl ned unnedich deneutralisieren.

Durch des, daß i eher a recht afocher Mensch bin, hob i ma`s natürlich a mit der Esoterik, mit`n Mystisch`n und Magisch`n immer recht afoch gmacht, wäu komliziert is eh scho gnua, des Leben da, auf da Wöd.

In mein System gibt`s kane Millionen Dämonen, für an jeden Schaß, der an druckt an andern; und Heere von Engel`n, die si verlur`n ham, in ana grausamen Schlacht, die tobt wenn die Sun scheint und brennt bei da Nacht. In mein esoterischen System gibts nur den an Universaldämon, der olle dämonischen Kräfte, die`s gibt auf dera Wöd, in sich vereint.

Mi hat er jo a mit`n Schmäh packen woin, hat si ois Engerl verkleidet, wos er zwischendurch immer wieder gern tuad, is ma erschienen und hat gmant: "Durt, hinter dein linken Schulterblatt`l sitzt der Dämon für dei unersättliche Gier. Der surgt dafür, daß`d ned gnua g´kriagst, egal von was, vom Geld, vom Wein, vom Vögeln, von der Lust an der Macht, wurscht. Hinterm rechten Ohrwascherl versteckt si der Dämon für dei Rücksichtslosigkeit, der di im schlimmsten Fall sogar dazua bringt, über Leichen z`geh. Am Schäd`l droben sitzt dei Selbstherrlichkeit, der falsche Stolz. Vertrau ma, i bin der gute Anführer des Himmelsheeres und Gott selbst hat mich herab gesandt, dich zu erretten."

Die Zerstreuung der Aufmerksamkeit nenn i des, in mein esoterischen System. Da probiert der große Universaldämon, die Aufmerksamkeit des Adepten zu zerstreuen, abzulenken vom Wesentlichen. Klar, daß ma eahm ned zu fassen kriagt. Und drum is mir in mein ganz persönlichen, esoterischen Wahnsinn für eine halbwegs erfolgreiche Neutralisierung immer wichtig gwesen, alle diese dämonischen Eigenschaften in mir selber zu erkennen und in diesen einen einzigen Universaldämon zurück zuweisen. Und i nenn den in meiner alltäglichen Dämonenpraxis "Dämon der niedrigen Beweggründe". Kurz DNB; das des halt a bissl wichtig a klingt.

:rolleyes:

Jo, und wias so is in da Wöd, sitzt der DNB ned nur in mir, schwer neutralisiert, doch niemals eliminiert. Der sitzt überall drin, im Parlament, im Großkonzern, hinter politische Aktivitäten versteckt er si, Lobbys bildet er, in der Kirchen verkräud a si... is a echtes Gfrett mit eahm. Ma wird seiner afoch ned wirklich Herr.

Aber neutralisiert, ja, des trau ma sagen, hab i eahm jetzt wieder, so halbwegs, alla und ohne der Hüf von der Hex oder vom Bardon. Natürlich wirken si die Erfahrungen, die i damals gmacht hab auf mei System aus, klar, sunst waradn`s ja wertlos gwesen. Aber i hab halt no vü eigane Erfahrungen dazua sammeln miaßen und den Weg für mi persönlich modifizieren. 20 Jahr hab i braucht, daß i den DNB in seine Schranken verweis, wobei i ma täglich vur Augen halten muaß: Schlafen tuad er nie. Immer wart er auf sein großen Auftritt.

Allerding hab i den schweren Fehler begangen, den DNB zu neutralisieren, ohne aber den EHM anzurufen, also den Engel der hehren Motive. Des hab i verabsäumt, wahrscheinlich, wäu i damals die magische Evokation ned glernt hab. Leider, aber so is. Jetzt führ i halt a Leben mit an halbwegs neutralisieren DNB, oiso, meine niedrigen Beweggründe halten sich, hoff ich zumindest, in erträglichen Grenzen - tägliches beten und bitten um Erlösung vom Bösen und Beistand und Schutz is unumgängliche Routine für einen ehemals Besessenen - aber eben a meine hehren Motive san sehr schwach ausgebildet, wäu mir der Kontakt zum EHM afoch fehlt. Und leider a jeglicher Ehrgeiz, diesen herzustellen, des muaß i ehrlicher Weise zuageben.

Wäu i afoch scheißdrauf bin, wegen der unerfüllten Liebe. :cautious:

Des haßt, i kräu da jetzt herum in meiner Bude, solltert zsam ramma und wü mi aber ned wirklich vü bewegen. Wäu mir jeglicher Beweggrund abhanden kumma is.

Aber des wird si schlagartig ändern, wenn mei neiche Herzensdame endlich anruaft und sagt:

"Da bin i, was mach ma?" :love:

Zuletzt bearbeitet:
Werbung:
Und wenn die Richtige anruaft werd i sagen: "Mit dir kennt i leben, in an Haus auf ana Lichtung, am Rand von an Wald und ollas vergess`n, was sein Schatten auf mi wirft. Mit dir an meiner Seit`n, da füh i mi komplett, ob ma jetzt wandern über`s Land oder liegen auf`d Nacht im Bett, ob ma reden über`s Weda oder über`n höchsten Sinn und selbst wenn ma gemeinsam schweigen bleibst du für mi mei Hauptgewinn."

Und sie wird sagen: "Aha, soso... wie war der Beruf? Mitarbeiter? Sondermüllrücknahmestelle Hannovermarkt? Sehr interessant... wüvü hat der Herr gsagt? 1200? Brutto oder netto? Was? Nur für 9 Monat? Dann sama wieder langzeitarbeitslos? Aha, sehr interessant... wie schauts aus mit Interessen und Talente? Kane Talente? Talentefrei is der Herr? Sehr interessant... Ahso... a bisserl fotografieren, jaja, i versteh... in der Luft umanander knipsen und Zeit verscheissen. Übers Leben nachdenken und Notizen machen? Ja, des mach ma eh olle und nix kummt auße dabei. Wie wohnt er denn, der Herr... Genossenschaft oder Eigentum? Oder hat er wirklich a Haus auf ana Lichtung am Rand von an Wald? Wengan Sicherheitsgefühl warads gwesen. So a zartes Wesen wia i fühlt si gern sicher und beschützt. Wie groß is des Haus, wenn ma fragen derf? Und mit was für an Auto reisen wir an? Aha.. ka Haus, nur a Zimmer Kuchel Kabinett Bude die fast ausanander fallt. Klingt a recht spannend. Was hat er ned? A Auto? Nur a Fahrradl und a Prostataoperation? Errektionsstörungen? Nur a ganz leichte Inkontinenz? Sehr gut. I glaub, wir kumman zsam.

:lachen::lachen::lachen:

Bin eh scho ruhig. :censored:

Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben