Welche Sprache/Dialekt sprecht ihr?

Gibts da jetzt nicht schon einige threads mit den Sprachen/Dialekten?! Ich denke das ist der dritte...

i kaa schwäbisch ond deitsch schwätza ond susch schualenglisch ond no a bissle spanisch (ha de Grondlaga hald)

Ich kann schwäbisch und deutsch sprechen und sonst noch Schulenglisch und noch ein bisschen spanisch (Halt die Grundlagen)
 
Werbung:
früchtle;4709299 schrieb:
Gibts da jetzt nicht schon einige threads mit den Sprachen/Dialekten?! Ich denke das ist der dritte...

i kaa schwäbisch ond deitsch schwätza ond susch schualenglisch ond no a bissle spanisch (ha de Grondlaga hald)

Ich kann schwäbisch und deutsch sprechen und sonst noch Schulenglisch und noch ein bisschen spanisch (Halt die Grundlagen)

A Schwobasägele. Au isch des fei. Do hosch ja richtigä freid drana.
Abba ois konne da ma sagaaa. Die vonna alb kennet mir mal alle de buggl rundarutscha. a katastrof was die zamma schwätzet.
 
na super Thread, da bin ich ja genau richtig mit meinem Hochdeutsch :rolleyes:
hab jetzt aber schon Knoten im Hirn,
ist ja voll schwer teilweise die Dialekte zu lesen also dann tschüss :saugen:
 
na super Thread, da bin ich ja genau richtig mit meinem Hochdeutsch :rolleyes:
hab jetzt aber schon Knoten im Hirn,
ist ja voll schwer teilweise die Dialekte zu lesen also dann tschüss :saugen:
ja und zu hören bzw. zu verstehen sind diese noch viel schwieriger ;)


A Schwobasägele. Au isch des fei. Do hosch ja richtigä freid drana.
Abba ois konne da ma sagaaa. Die vonna alb kennet mir mal alle de buggl rundarutscha. a katastrof was die zamma schwätzet.

des zamma gschätzte ischs höchschte Kuldurgut ond s schönschte uff da welt :ironie: :D
send mir echt so schlemm?! i ben leidr vom Rand dr Alb :D

Was sind die Drei schlimmsten Krankheiten der Menschheit? :4puke:
Cholera, Lepra und vo dr Alb ra ;) :D
 
früchtle;4709299 schrieb:
Gibts da jetzt nicht schon einige threads mit den Sprachen/Dialekten?! Ich denke das ist der dritte...

Na und? :)

Es gibt gefühlte 100000000000000000000 Sprachen und 1000000000000000000000 Mundarten.



Da sind nur 3 Threads doch recht wenig, oder? :)
 
Werbung:
früchtle;4709554 schrieb:
ja und zu hören bzw. zu verstehen sind diese noch viel schwieriger ;)




des zamma gschätzte ischs höchschte Kuldurgut ond s schönschte uff da welt :ironie: :D
send mir echt so schlemm?! i ben leidr vom Rand dr Alb :D

Was sind die Drei schlimmsten Krankheiten der Menschheit? :4puke:
Cholera, Lepra und vo dr Alb ra ;) :D

Woisch, i bin im prinzib a gebürdiga stuggada, aba seitdem i da bei metzinga, neiffa u. reutlingan abhäng, isches mir au scho ganz anders gwoda mit de leud. I, der i doh berfektes hochdoitsch schwätz, had damit manchmol scho seinä probleeem. Haaa, was solls. So isches halt, gelle.
 
Zurück
Oben