worte aus der badewanne

kinnarih: :) ich mag des wienerische, es bringt mich zum lachen. da schwingt so eine leichtigkeit mit, die dem hochdeutschen abgeht.
Wies meinst. Also dann, mach ma halt eine H.C.Artmann-Verschnitt draus. Bitte sehr, Krabat, übersetzt ins Wienerische von Kinnarih, tatatataaaahh



Wos is des, wos is wiaklich?
Du sigstas mit die Augn, oba is des wiaklich wiaklich?
Du heastas mit de Uahn, innan und aussn?
Dazöön da deine fümf Sinne und dei Gfüüü, wos woah is?
Dazööön da deine Lehra, wos woah is?
Plärrt da aus deina Kistn entgegn, wos woah is?
Kinogschraah und Pleesteschngspüla
pengpengpeng
de Krachn knoin di ooh
is des wiaklich, wos du gleant host iba ois in da Wöööd?
Greif den Büüdschiam aun vua dir – gspiast eahm – wiaklich?
Eibüüdung, Phantasie, is des wiaklich?
Gfühle, san de wiaklich?
Aungst, Hoss, Zurn, Liabhaum, Vatraun?
Wosd waaßt und do net waaßt, zafoit zu Staub
wiast klaana und klaaana jetz, nimma zum Segn fia de Augn von an Mentschn...
Bist no dooo?? Haaallooo?
Kaunst in Büüdschiam no segn?
Dawischt eahm no?
(Vüü zklaa naa naa des Klaane is vüü zklaa naa naa)
jetzt kaunst duachgeh
Wiaklichkeit is in dein Schädl
Wiaklichkeit is in mein Schädl
ois is wiaklich, und destwegn is nix
wos iis auf da ondan Seitn von da Wiaklichkeit?
(Vota... Mutta... woo woastn soo laung, Klaana?)
vagiiß ois, wosd gleant host
vagiiß den Bahööö in dein Schädl
vagiiß den Bahööö in deina Pumpm
Gott allah
Allah
Großa Geist
Mutta/Votta
nihil

in Wiaklichkeit bin ii net doh
ii schreib net
ii bin nua a Flimman auf deina Büüdreahn
ii bin aa EGO, des vasuacht, iagendwie zum sogn wia fuachboa scheens is
oba
ii bin a Geist ohne Fuam
ii bin imma und imma doo
von duat, von an Uat, doh is ka Zeit, ka Ton, ka Wuat
kahne
Sochn
net doh
ii woa nie
du bist allah
de ahne und ahnzige
du

Gott all-ahns



Bittäsähr. Puuuhh, da muß man sich ja echt konzentriern.
 
Werbung:
kinnarih: :) ich mag des wienerische, es bringt mich zum lachen. da schwingt so eine leichtigkeit mit, die dem hochdeutschen abgeht.

ahkamelie: erinnern : 3 : erreicht? grosse ruhe im innern. liebe : krabat.

trixi maus: knaster macht den kopf und magen dolle.

:katze:
find ich nicht. Ich dachte weniger an den tabak, sondern an die Dichte. Knaster. Das ist dicht, uuu, eine dunkle Wolke, die kannst Du kaum einatmen, gell? aber Knaster ist auch ein Ausdruck für Bares. Gib mal was Knaster. Und ausserdem ist es ein umgangssprachliches Wort für festen Stuhlgang. Wenn man feste Küttel hat, sind das Knaster. Nuja und da war ja nun gestern das Thema rum und dicke Luft ist auch. wosma aber als Ur-Sache nicht vergessen wollen im Knasterbewusstsein, das ist das KnisterKnaster des Feuers, in das man guckt, wenn man als Kind zum ersten Mal am Lagerfeuer steht. Oder wenn man als Ur-Mensch zum ersten Mal erlebt, dass die Steppe brennt oder ein Wald.

Hat der Magen denn nun gelernt? Oder war er wieder nur krank? Ist er jetzt gesund oder wieder nur heile und wird Ähnliches wieder erleben? Schon entschieden? Guck mal meine Katze oben. Die macht soviel Druck im Körper, dass ihr die Backen aufschwellen. Da ist das 1. wie das 2. Kiefergelenk voll mit pressure durchflutet. Wenn die was gegessen hätte und eine schwache Magen-Energie, würde die Katze Kotzen.

aach, wir haben übrigens einen wunderbaren Beitrag im Fernsehen über Cozze gesehen, als Krabat krank war. Cozze sind Miesmuscheln.

Ich fühle mich beim Wort "Mies" an die "Nas des Knasters erinnert. Wenn ich M und N verurmele, kriege ich die Worte K-Master und Niesmuscheln. Wenn man mal ein k macht mit der Zunge, aber den Laut nicht entstehen lässt, sondern nur die Drucksäule im Körper aufbaut, dann sitzt dieses k-Druckrohr exakt im Magen (Chakra 3). Wenn Du da maximalen Druck entwickelst, kannst Du Schultern und Nackenmuskulatur loslassen (k ill macht das k reuz weg, den K nox im Genick). Dieser maximale Druck- das ist der Druck, der eigentlich sein müsste. Ein Druck, der den ganzen Magen immer füllt, z.B. wie ein dickes OM. Da kommt denn persönliche Macht irgendwo raus und dann ist auch kein Problem mit Knaster.

Nur mal so in die Wanne gelabert, von deren Rand aus.

:liebe1:
 
magen hat gereinigt und anhänge zur ruhepause gemahnt, schnell gelernt, genesung, ruhe weiterhin erforderlich. als krankheit empfunden jedoch tatsächlich gesunde regulation durch intelligenz organischen bewusstseins.
nix lernen also muss der magen, ich hören was der magen sagen.

bezeichnung von knaster bis auf rauchware war mir nicht bekannt. wirkung derselben auf meinen körper erfahren und wiederholung nicht erforderlich.
assoziation mit feuer angenehm.

sendung über cozze amüsante synchronizität.

:liebe1: krabat.
 
a new born spastic society
who is it who´s watching?
watch out for new insanity
children destroyed for community
old school
new school
no school
no fun
no fundamental language
no universal knowlegde
universal nothing
universus
versus
jesus
save
our children
who is it who´s screaming?​
 
coal black sky

flashing lights

so red, so beautiful

a star

a bomb


a flash

a decade of sound

a decade of noise

silence

..

.​
 
into this sweet nothing i go
where shattered dreams will be
no more
for all dreams will be shattered there
in silence
in pieces
who do i think i am?
in silence
in pieces
who do you say i am
for i am no more
i have looked into the ravenous eye
a shimmering pool of darkest black
there i have seen
only me
and nevermore
pain
sorrow
fear
happiness
delight
light
washed away
washed away
whenever there is a door closed
another will be opened
no doors to open
to experience sweet nothing
till a final one will be surely opened
by mr. pictureless
in silence
in peace​
 
:clown: hab ich gelesen wolte aus badewanne in engelis wail ich velstehen diese splache. abel nicht bei allen ist das so. auch ich chinamann musse splechen die deutz, weil die deutz ist hier übelwigendes Landes-Splache. :clown: Abel sind dies cheene Gedichte in Folm.

:escape:
 
Werbung:
@Krabat
(Oida, i bok di ned, wüllst ned a bisal rapn?)
so was muas ma singa!!
abadibu abadibu dscha dscha
(brauchst jetzt eine Übersetzung :D)

@Kinny

Wos is des, wos is wiaklich?
Du sigstas mit die Augn, oba is des wiaklich wiaklich?
Du heastas mit de Uahn, innan und aussn?
Dazöön da deine fümf Sinne und dei Gfüüü, wos woah is?
Dazööön da deine Lehra, wos woah is?
Plärrt da aus deina Kistn entgegn, wos woah is?
Kinogschraah und Pleesteschngspüla
pengpengpeng
de Krachn knoin di ooh
is des wiaklich, wos du gleant host iba ois in da Wöööd?
Greif den Büüdschiam aun vua dir – gspiast eahm – wiaklich?
Eibüüdung, Phantasie, is des wiaklich?
Gfühle, san de wiaklich?
Aungst, Hoss, Zurn, Liabhaum, Vatraun?
Wosd waaßt und do net waaßt, zafoit zu Staub
wiast klaana und klaaana jetz, nimma zum Segn fia de Augn von an Mentschn...
Bist no dooo?? Haaallooo?
Kaunst in Büüdschiam no segn?
Dawischt eahm no?
(Vüü zklaa naa naa des Klaane is vüü zklaa naa naa)
jetzt kaunst duachgeh
Wiaklichkeit is in dein Schädl
Wiaklichkeit is in mein Schädl
ois is wiaklich, und destwegn is nix
wos iis auf da ondan Seitn von da Wiaklichkeit?
(Vota... Mutta... woo woastn soo laung, Klaana?)
vagiiß ois, wosd gleant host
vagiiß den Bahööö in dein Schädl
vagiiß den Bahööö in deina Pumpm
Gott allah
Allah
Großa Geist
Mutta/Votta
nihil

in Wiaklichkeit bin ii net doh
ii schreib net
ii bin nua a Flimman auf deina Büüdreahn
ii bin aa EGO, des vasuacht, iagendwie zum sogn wia fuachboa scheens is
oba
ii bin a Geist ohne Fuam
ii bin imma und imma doo
von duat, von an Uat, doh is ka Zeit, ka Ton, ka Wuat
kahne
Sochn
net doh
ii woa nie
du bist allah
de ahne und ahnzige
du

Gott all-ahns

da H.C. wird glaub i grad blos vua Nei..

übrigens:
kann ich mir ein Erkältungsbad einlassen?
:engel:


Regina
 
Zurück
Oben