Meine neuesten Trottelein

Werbung:
Also werd ich das Thema "Liebe zum Weib" wieder mal abhaken und mich wieder der esoterischen Philosophie zuwenden.

Unfrei sei is scheiße.
Frei sei is a scheiße.
Gar ned sei, des wa des Beste.

Amen.
 
Was mi am meisten ärgert is, dass i ned afoch a Oide odruck`n kann, ohne mi zum verbrunzen.
Dieses seelische Anhaften, des geht ma so auf die Eier, weu bis i mi da immer wieder befrei aus dem Trugschluss, des zaht si unglaublich lang bei mir.
Wegen meiner depperten Liebespsychose.
Andere ham`s da leichter wia i, weu i bin halt a biss`l deppert.
Aber des is a nix neich`s, da im Forum, gell?
Odruck`n und zahln, wia a Freier a Hur, des wa wos, no servas.

I scheiß drauf!

 
Was mi am meisten ärgert is, dass i ned afoch a Oide odruck`n kann, ohne mi zum verbrunzen.
Dieses seelische Anhaften, des geht ma so auf die Eier, weu bis i mi da immer wieder befrei aus dem Trugschluss, des zaht si unglaublich lang bei mir.
Wegen meiner depperten Liebespsychose.
Andere ham`s da leichter wia i, weu i bin halt a biss`l deppert.
Aber des is a nix neich`s, da im Forum, gell?
Odruck`n und zahln, wia a Freier a Hur, des wa wos, no servas.

I scheiß drauf!

Jo mei, wenn des immer so einfach wär.

Du bist halt a Mensch mit an großen Herz und kannst gar ned anders.

Des mocht Di zu an wahnsinnig liebenswerten Menschen. Des schließt halt leider Enttäuschungen ned aus und nutzt Dir jetzt gar nix, des is mir bewusst.

Trotzdem jetzt speziell für Dich

 
die liebe bleibt...und wird sich doch immer wieder ändern ...
so finde man den rechten abstand- zustand- nähe oder ferne zu ihrem feuer...:)
 
geht wahre freiheit ohne...bindung?:)
sich in liebe binden heisst ...sich auf die unendlichkeit gemeinsam einlassen ....sternis sprüche heute...:D
 
Werbung:
Was mi am meisten ärgert is, dass i ned afoch a Oide odruck`n kann, ohne mi zum verbrunzen.
Dieses seelische Anhaften, des geht ma so auf die Eier, weu bis i mi da immer wieder befrei aus dem Trugschluss, des zaht si unglaublich lang bei mir.
Wegen meiner depperten Liebespsychose.
Andere ham`s da leichter wia i, weu i bin halt a biss`l deppert.
Aber des is a nix neich`s, da im Forum, gell?
Odruck`n und zahln, wia a Freier a Hur, des wa wos, no servas.

I scheiß drauf!


:4puke: auf dein selbstmitleid - bei allem Respekt... wannst auf a Tratscherl gehen magst, sags einfach..
 
Zurück
Oben