Ein Österreicher sagt was zum Thema Religion in der modernen Gesellschaft.

Werbung:
Ja, schlecht is a ned, der Gunkel, i hab eham immer bewudert, für sei gscheide Rederei. Und i gib eahm scho recht, die verstaubten Biachln tät i a sche langsam olle verbrenna. Hechste Zeit was.

Nur ans kann a der Gunkel ned.
7,2 Milliarden Menschen über`d Nacht auf sein Intelligenzlevel aufeheben.
84% von der Wödbevölkerung ghören statistisch gsegn no ana Wödreligion an.
Da bin i ned amoi dabei, weu i amtlich betrachtet eigentlich a Heide bin, der in kana Kirchen eitragen is.
Wenn jetzt von die 84% a Teil nur wirklich und ersthaft an "Gott" glaubt, so als klane Stützte in schweren Lebenslagen, die eahna Mut macht zum weidageh, dann siach i da ehrlich gsagt, kan großen Fehler drin.

Besser, ma glaubt an was, was ma in sich drinnen hat, in sein Herz und in sein Kopf, die Vision von an Gott, der die Wöd fürn Menschen vorbereitet hat und der an immer weida treibt, is a oft steinig und schwer, ois ma legt si nieder zum sterben. Oder wart, bis der Gunkel kummt und an die neiche Wahrheit bringt. Des warad halt mei Meinung zu den Fall.

Naja, und die Depperten, die was no an den Gott glauben, die ham halt a eahnare Stammesbrüder und dena geht a so. Und die tauschen sich aus, meistens durch Grunzgeräusche und wilde Gebärden und so schaffens halt so a Art Stammesreligion. Weu, wies der Zufall wü, ham alle den selben Gott eibaut, der wü a für alle des selbe, nur kumman die Affen halt mit der Kommunikation ned recht zrecht. Und so entstengan die Missverständnisse über Gott scho im Anfang.

Naja... und a wenn i a Heide bin ohne fixes Vereinsbekenntnis, ghör i a no zu dem großen Teil der geistig zurückgebliebenen Weltbevölkerung, die was den Gott no a bissl brauchen, der was da von Geburt an in eahna eibaut is, sozusagen, wie a innere Stimm. Und a i triff hin und wieder an Stammeskollegen, mit dem i mi diesbezüglich austauschen tua.

Und da mechat i di, du gscheides Gunkerl, gern bitten um a bissl Verständnis und Geduld. Des wird no a paar Wochen dauern, bis ma 7,2 Milliarden Menschen auf dein Intelligenzlevel aufezaht ham. Wennst des vollbringst, Gunkerl, dann bist du mei Gott. Mei Gott mit der spitzen Zunge.

Aber du schaffst es ja ned amoi bis zum Respekt. Du kannst mi ned respektieren, weu i no a Aff bin, der an Gott braucht. Du spuckts auf mein Gott, auf des, was mi am Leben halt, spuckst auf mi und i spuck auf dei Kabarett.
 
Zuletzt bearbeitet:
I tuas ned gern, aber es muaß sei, in Zeiten wie diesen, wos`d kan mehr trauen kannst, außer dir selber.

Des is die westliche Arroganz, die wird uns no umbringa.
Mi a, ka Sorg, i ghör a zu die Todn. Bin jetzt scho fast tot.
 
Vielleicht hast recht Gunkel, vielleicht kummt die Erleuchtung überd nacht über die ganze Weltbevölkerung.
Sag niemals nie, nix is fix, ollas is möglich. Braucht nur gach a Aufstieg vom Planeten passieren in a andere Sphäre. Dann san ma überd nacht so gscheid wie du und i kumm sofort in dei nächste Vorstellung und pasch di ei und lach mi deppert über deine guadn Schmäh. :ROFLMAO:

Widme dich mehr der Musik, Freund, mit ihr erfreust du auch meine Sinne. :love:
 
Ma sollt ned falsch versteh, was i von mir gib. Er hat in sehr vü Punkten recht, wenn i des richtig versteh. Bin ja nur bescheiden mit Intelligenz gesegnet. Wenn er den Klerus zerreisst, wo der stinkt, bis nix mehr übrig bleibt von eahm oder die Politik, sag i nix. Des kann er, a gscheida Mensch, ka Frage, nur er geht halt afoch an klanan Schritt zweit für mein Gschmack; er tuad was in seiner Predigt, was mir persönlich ned bsonders guad gfallt und mir bei all seiner Gscheidheit, der i immer sehr ehrfurchtsvoll begegnet bin, ned wirklich gscheid vorkummt, in meiner Bledheit. Aber so is des Leben, da muaß ma durch und am End ziag mas aus, die oghatscht`n Schuach.
 
Zuletzt bearbeitet:
Gilt dann hoffentlich auch für all diese heidnischen und neuheidnischen Relis....mit ihren toren und Odis und Wotansen etc...


Sage
 
Werbung:
Gilt dann hoffentlich auch für all diese heidnischen und neuheidnischen Relis....mit ihren toren und Odis und Wotansen etc...
Falls ich Dich richtig verstehe... Was hast Du gegen die Leute? Die üben ihre Religion privat aus und drängen sich niemandem auf...

LG
Grauer Wolf
 
Zurück
Oben