Wir rücken den Kelten auf die Pelle

Hallo,
ja das ist nett, das ihr euch so eine Mühe gebt und versucht zu "übersetzten".
Mit solcher Wortgewalt kann ich nicht dienen, aber dafür mit einer ehemaligen Wikingersiedlung in meiner Nähe: Brunswiek....
So hiess es mal, jetzt natürlich nicht mehr. Das war ein Handelsplatz der wikinger.

LG
Leprachaunees
 
Werbung:
hehe

obwohl ich ja kein Berner bin und auch nicht versucht habe, zu Bäärnärä, aber warscheinlich, wenn man immer an der Grenze zum Bernbiet lebte mit ienfluss von Basel und uri kommt das wohl so

Aha, das "jo" und "go" haben mich in der Tat stutzig gemacht;). Jo säg, i ha mis Läbe ar Gränze zum Bärnbiet verbrocht... Säg nid bisch öppe au Solothurner??
 
hehe

Ursprünlech scho, auso usem Kanton Soloturn, aber scho fasch im Aarau (Zum lück duni ned Aaaaaräääääuäääräää), ich chume us Nedergösgä... Aber spöter hani denn z'Lozäärn wonnt, aber das isch jo vom Bärneroberland au ne eso wit empfärnt

lg

FIST
 
jä guete dag nonemol. do wimmlets vo schwizer. nit möglich.
händer gwüsst, dass Kanton, au keltisch isch und eigentlich zwüsche de flüss heisst. so händ sich d kelte organisiert kha. säll mol nämlig. do sind in der hüttige schwiz villi wörter no uff d keltische zrug zfiere.
i bi ä rauracher, derno ä römer und hütte allemanisch,
läbe due ni aber in italie und somit wider ä römer. gopferdeckel nonemol.
 
hehe

das chunt naütlich jetz drufa, wo genau in Italiä... wenns ganz im Nordä isch, also i de Lombardei, denn bisch jo auf tüf im Keutegebiet... zwar si d'Lombarde scho zimli früe romanisiert worde, aber was e ächte urchige Kelt isch, de lod sich das nid wirklich lo nä... das gseht mä jo no hüt, wo in Norditaliä vieu wönd autonom si und nüt mit Italiä, auso de Römer wönd am Huet ha... das isch so ähnlich wieme im Kanton Uri haut immer seit, "jo die z'Bäärn oppe mached sowiso wassi wei", und so öbbe ähnlich redetme i de Lombardei über Rom...

naja, d Keute si nid untergange, si si mitte unter üs, i de Schwitz :D

lg

FIST
 
nit wirklich römer, eher etrusker, was mer lieber isch.
die hän jo zämme mit de kelte us dr lombardei, emol rom flach glegt, leider hänn si sich miteme lösegeld zwride gä und sind singend heime gange. wer weiss was passert wär, wenn sie rom endgültig nidergmacht hätte.
so hämmer doch vill ärger kha, durch d römer meini, als kelt wo bi de etrusker wohne duet.
 
händer gwüsst, dass Kanton, au keltisch isch und eigentlich zwüsche de flüss heisst.
Hani's doch vermuetet, sogar üse Kantöndligeischt isch keltisch :D.

wer weiss was passert wär, wenn sie rom endgültig nidergmacht hätte.
Hm, hani mi au scho mängisch gfrogt, was äuä uf jede Fau angersch wär, wäre d'Sproche in Europa...

Ursprünlech scho, auso usem Kanton Soloturn, aber scho fasch im Aarau (Zum lück duni ned Aaaaaräääääuäääräää), ich chume us Nedergösgä...
So guet, de simmer soz'säge Stammesbrüeder, ähm ig ä Stammesschwöschter, i bi nämlich us Gränchä :)
 
*leider nur noch bahnhof versteht*

LG, Leprachaunees;-)

sorry

dies war schweizerdeutsch, zwei verschieden dialekte, mit keltischen restspuren.

übersetzung folgt.
halt kelten unter sich.

wie geschrieben. auf baseldeutsch, bin ich ein rauracher, dies waren die stämme im raum basel, der hauptstamm waren natürlich die helveter, dann wurden wir römisch um als allemannen zu enden.
heute wohne ich bei den etruskern, von rom wiederum diktiert.

das wort kanton, zb. kanton basel, ist rein keltisch, dessen bedeutung war. zwischen den flüssen. so hatten sich die kelten damals ihr teritorium absteckt,mit natürlichen grenzen und im schweizer sprachschatz übernommen.

in der schwiz findet man noch sehr viel ortschaften deren namen keltischen ursprung sind. ortschaften die mit bal oder bel beginnen. bal - bel -belp, die sonne. wie balsthal, also sonnental. meisten waren es auch kultplätze, noch heute sind oft vier grosse eichen oder auch linden in der nähe zu finden.
dörfer im esass, noch heute werden alljährlich katholische winter-prozessionen zu den vier hauptbäumen des dorfes gemacht. ein keltischer ursprung. und natürlich vieles mehr.

ich werde mich bemühen nicht mehr keltisch zu sprechen:)
 
Werbung:
Es gibt viele Bücher, LEIDER leider sind das meistens nur Märchen ,und eine hat von den Anderen Abgeschrieben.
Willst du genaueres erfahren musst du dich an einen Keltenorden wenden bzw. an einen Altmeister sory aber Kelten (Celtic ) kommt von La Kelt das soviel wie fliesend gleichmäßig und und bedeutet. Genau so gleichmäßig und Stillschweigend sind Kelten.
Es ist sehr sehr Schwer an Wahre Kelten Heran zu Kommen.
Ich Kann aber aus sicherer Quelle Sagen es gibt in Österreich noch ca 180 Kelten aus dem Stamm der Haller. Ach ja aus meiner Erfahrung musst man sich in Acht nehmen denn ein Gespräch mit einem Altmeister sorgt garantiert für mehrere Schlaflose Nächte.
Noch was die Lebenskultur der Kelten und deren Einstellung ist ein wansin.
Die sind mit ihren Einstellungen und wissen ca 100 Jahre unserer zeit voraus ich glaube es reicht jetzt
 
Zurück
Oben