Suche nette Brünnette

Eigentlich hab i mi verschrieben... in Wirklichkeit haßt er ja Karl. Karl Friedrich.
Im Gegensatz zum Karl Heinrich is der Karl Friedrich a Freund von mir, a Virtueller und fast alle Tag bei mir auf Besuch. So ähnlich wie der Harvey aus`n Film.

Der Karl Heinrich dagegen kummt ma da ned in die Wohnung eina. Der is eher mei Widersacher, a Typ, der ma die Freud an der Existenz a bissl verwürzt und den i, wenn i ned so christlich erzogen wur`n warad, ohne Gewissenskonflikt übern Rand von der Erdkugel steß`n tat. Wenns auf ana Kugel an Rand gabert. Aber des kann i sowieso ned tuan, wäu dann tät i seine psychopathischen, herrschsüchtigen Wesenszüge annehma und warad nimma mehr i. Oiso muaß i mit der Kreatur auf ana Erd`n leben, ob`s mi jetzt gfreid oder ned.

Aber wirklich sicher bin i ma no ned, mit die Namen von meine Darsteller.
I glaub, die hab i a bissl unglücklich gewählt, aber des is ollas no im Werden.

Des Buach wird dann zur freien Entnahme bei meiner Beerdigung aufliegen.
In ana klanan Auflage, grad für die 10 oder 15 Leut, die mi kennt haben.
 
Werbung:
Bezüglich meiner Partnerannoncen schreib i ja scho gar nix mehr, wäu eigentlich kennert i eh ane, die wos ma recht guad gfallen tät...

A B E R
  1. bin i ned ihr Typ
  2. wü i mi gar ned in ihr Leben pressen, wäu für so a Bereicherung halt i mi jetzt wirklich ned
  3. bin i no zu kurz getrennt, erst anahalb Jahr und erfahrungsgemäß dauert des bei mir 5 bis 6 Jahr, bis mei Herzerl wieder für was Neues aufgeht, nach an gescheiterten Beziehungsversuch. Ma is halt ned wirklich der leichte Bua, als der ma manchmal umekummt, zumindest ned in Liebesdingen.
Naja, und da warad i dann eh scho bald am 60er.

Drauf gschiss`n is.
 
Werbung:
Für mi is jedes Forum und jede Form der Partnersuche die Falsche.

ja, Du hast recht und ich sag Dir auch weshalb........... nee, sag ich nicht.........Du weist es vielleicht selber, aber es sind nicht all die Gründe die Du im Thread bereits aufgezählt hast, es ist was ganz anderes und viel selbstverständlicheres und einfacher...
 
Zurück
Oben