Ohne Dich

Lass mi afoch Wolkerln pusten wias mi gfreid, okay? Die werden si scho irgendwann verziagn. Wanns beim lesen weh tuad, mach halt die Augerln zua.

I waß, dass die Angst a ansteckende krankheit war in dem Gspü. Da ane hat Angst ghabt, Gfühle zu investieren und vielleicht auch a bisserl Lust an der Oberhand, und wollte des Leben vom andern zensiern und da andere hat blind sei Gfüh eineghaut und hat halt mit der Zeit a bisserl Angst kriagt, dass er die Bedingungen, die eahm sei große Liebe stellt, ned wirklich rundherum erfüllen kann. Is eh wurscht, Hauptsach, am end san olle zwa enttäuscht.

Naja, deppert verliabt halt, wia a 12 jähriger, aber wos soll i tuan? Is halt so gwesen. Seit dera Gschicht muaß i ma eh dauernd Make Up auftragen, wann i furt geh. Bin eh gstraft gnua.

Tschüß.


Erwartung und Erfüllungshaltung,....

Wieso Makeup :confused:

Is eh wurscht, Hauptsach, am end san olle zwa enttäuscht.

Hm,...nein, net wurscht, wahrscheinlich net ihr und auch net dir, aber lernen, werds BEIDE daraus im Endeffekt, und du hast dich wieder a bisserl mehr "erkannt" vermutlich ,..

GLG Asaliah :umarmen:
 
Werbung:
Mir is wichtig, dass i am End kapier, das die Gschicht von Haus aus zum scheitern verdammt war und das i a versteh, warum.

I bin halt a bisserl schwer von Begriff und brauch a bisserl länger als die erwachsenen, durch und durch gereiften voll fertigen Allwissenden.
 
Is eh wurscht, Hauptsach, am end san olle zwa enttäuscht.
Sarkasmus is goa ka so a schlechte Medizin. Vor allem nimmt ma
die Art vo Medizin recht spät im gesamten Heilungsverlauf.
So gesehen, bin i sicher daß Du boid alle Tabletterln
absetzen kannst, von denen Du vielleicht jetzt
no glaubst, daß Di am Lebn' erhoitn.

Jo und Enttäuschungen g'hörn a zum Lebn' dazua.
Grod die bledn Gschichtl'n geben uns Werkzeuge
in'd Hand, mit denen mia uns auf a Weise
verändern kennan, die uns gegen andere
Bledheit'n immun moch'n.

Is fost so wia a Impfung. Owa mei, es gibt jo g'nua and're Fehler die ma
no moch'n kennan. Do wiad uns da Stoff unsa Lebtag net ausgeh'n ;)

Auf jeden Fall g'freits mi zu sehn, daß Du greßa und schlauer aus der
Soche aussa gaungan bist ois eine! Is a net söbstverständlich!


Dei, dia Heit an liab'n Gruaß hinterlossender, Ischariot
 
No wegen die Pubertätsswimmerl.

Aha,...nau des "vergeht" bei den Männern eh nie :D

"Scherzerl" meinereins,....Männer kommen in die Pupertät , und donn a nimmer raus . :D

Hm, ich vermute mal, oder ich kenne es selbst , wenn man sich mal schwer "verliebt", dass man sich gegebenfalls ein wenig "pupertär" verhält und gerne alles mit "Rosaroter Brille " betrachtet. Das kann jeden und in jedem Alter mal passieren. Ist auch kein Schande.

Irgendwann erkennt man eh, ob es Liebe ist, oder "Verliebtheit" etc.;

Ein Spruch den ich von früher herkenne, aber nimmer weiß, von wem er stammt: " Es trifft einen des Öfteren der Blitz , als die Liebe. "

:umarmen:
 
Sarkasmus is goa ka so a schlechte Medizin. Vor allem nimmt ma
die Art vo Medizin recht spät im gesamten Heilungsverlauf.
So gesehen, bin i sicher daß Du boid alle Tabletterln
absetzen kannst, von denen Du vielleicht jetzt
no glaubst, daß Di am Lebn' erhoitn.

Jo und Enttäuschungen g'hörn a zum Lebn' dazua.
Grod die bledn Gschichtl'n geben uns Werkzeuge
in'd Hand, mit denen mia uns auf a Weise
verändern kennan, die uns gegen andere
Bledheit'n immun moch'n.

Is fost so wia a Impfung. Owa mei, es gibt jo g'nua and're Fehler die ma
no moch'n kennan. Do wiad uns da Stoff unsa Lebtag net ausgeh'n ;)

Auf jeden Fall g'freits mi zu sehn, daß Du greßa und schlauer aus der
Soche aussa gaungan bist ois eine! Is a net söbstverständlich!


Dei, dia Heit an liab'n Gruaß hinterlossender, Ischariot

:thumbup::thumbup::thumbup:
 
Hm, ich vermute mal, oder ich kenne es selbst , wenn man sich mal schwer "verliebt", dass man sich gegebenfalls ein wenig "pupertär" verhält und gerne alles mit "Rosaroter Brille " betrachtet.
Sichst, wo ma grad beim Thema san ...
... do hot ma neulich a Kollege g'sogt:

Liebe is des wos bleibt, wann ma die rosarote Brille absetzt.

Hot ma ur guat gfoin der Satz! Irgendwia hot a eh recht ... glaub i.
Owa so genau kennt i des a net sog'n ;)
 
Sichst, wo ma grad beim Thema san ...
... do hot ma neulich a Kollege g'sogt:

Liebe is des wos bleibt, wann ma die rosarote Brille absetzt.

Hot ma ur guat gfoin der Satz! Irgendwia hot a eh recht ... glaub i.
Owa so genau kennt i des a net sog'n ;)



Jep, und diese Liebe kann auch wachsen und gedeihen ! :thumbup::). wenn man sie dann auch weiter hegt und pflegt.

Gfollt ma a :)
 
Lass mi afoch Wolkerln pusten wias mi gfreid, okay? Die werden si scho irgendwann verziagn. Wanns beim lesen weh tuad, mach halt die Augerln zua.

I waß, dass die Angst a ansteckende krankheit war in dem Gspü. Da ane hat Angst ghabt, Gfühle zu investieren und vielleicht auch a bisserl Lust an der Oberhand, und wollte des Leben vom andern zensiern und da andere hat blind sei Gfüh eineghaut und hat halt mit der Zeit a bisserl Angst kriagt, dass er die Bedingungen, die eahm sei große Liebe stellt, ned wirklich rundherum erfüllen kann. Is eh wurscht, Hauptsach, am end san olle zwa enttäuscht.

Naja, deppert verliabt halt, wia a 12 jähriger, aber wos soll i tuan? Is halt so gwesen. Seit dera Gschicht muaß i ma eh dauernd Make Up auftragen, wann i furt geh. Bin eh gstraft gnua.

Tschüß.

du darfst Wolken pusten soviel wies dus magst.

Du darfst auch verliebt sein, du darfst was du willst.

Wenn du das öffentlich machst, dann wohl auch deshalb, um nen Feedback zu bekommen, sonst könntest du ja auch einfach zu Hause in dein Tagebuch schreiben.

Du stellst dich da etwas selbstgefällig auf das Treppchen eines 'bedingungslos hingebenden Liebenden', der aus den schlotternden Niederungen der Angst (natürlich des ANDEREN) in die Hölle verstoßen und bitter enttäuscht wurde.

Mir gehts nicht darum, dich 'abzustrafen'....

Wenn dir nicht gefällt, was ich sage...einfach Augen zumachen und noch ne Make-up-Packung des wahrhaft Liebenden draufklatschen, der ganz und gar furchtlos und willenlos Amors Pfeil ausgeliefert war und dann leider vor der ach so armseligen Angst (seiner Partnerin natürlich) kapitulieren mußte.

Du darfst dich hier auch noch seitenweise über die Kontrollwut, die Verlustängste, die Machtgelüste deiner Ex-Partnerin auslassen.

Das ist sehr praktisch für ne reine hingebungsvolle bedingungslose Liebe.

:)
 
Werbung:
Man sollte aber auch nicht großartig von Liebe reden und Hoffnungen im Geliebten wecken, wenn man nicht fähig ist zu vertrauen und es einem in Wahrheit nur um Kontrolle geht, denn Kontrolle ist Überwachung, ein Mittel zur Herrschaft über jemanden und kein Werkzeug der Liebe, sondern eine Methode der Angst.

Man sollte aber auch mal bei sich selbst schauen, was man fühlt und nicht nur, was man fühlen möchte.
Reden, singen, schreiben kann der Mensch viel über Liebe und Vertrauen. Was ist denn mit deinem eigenen Herz- hat es den *Betrug* nicht bemerkt? Weil, wenn nicht, hast du den Unterschied zum Echten noch nicht gecheckt und es wird wieder betrogen werden.
 
Zurück
Oben