Lonewolfisch

Werbung:
Wie würde der Titel lauten?

Host mi gern, a wenn i nix hob?
Oder, I bin liebenswert, oba allan is schena.
Die Wohrheit üba Liebe und Status.
Allan geborn, allan gongen.
I bin dei Vasn, du mei Blumerl.
 
I waß ned, wia des geht. I bin eher a Liveperfomaunza. :ROFLMAO:


Du machst es genauso wie hier auch. Einfach schreiben.

Kopier die Sachen in ein Worddokument - drucks aus und schicks einem Verlag oder lerns auswendig und geh wo Vorsprechen, schreib einen Blog im Internet, nimms auf und stells in Youtube ... nur mach was damit.

tritt.gif

Zippe
 
...nur mach was damit.
tritt.gif

Zippe

Mach i eh. I hau`s da eina, hemmungslos wia i bin.

Klar, der Durchbruch is des ned, aber ich zumindest darf mich von diesen Gedanken befreit fühlen.

Stell da vur, sowas schleppst dei ganzes Leben mit dir herum, im Kopf drinnen und findst kan Weg, des los zu werden. Is doch schrecklich irgendwie.

So gsegn schulde ich dem Forum meinen Dank, hier sein zu dürfen. :LOL:

An dieser Stelle kommt immer meine demütige Verneigung. :guru:
 
Mach i eh. I hau`s da eina, hemmungslos wia i bin.

Klar, der Durchbruch is des ned, aber ich zumindest darf mich von diesen Gedanken befreit fühlen.

Stell da vur, sowas schleppst dei ganzes Leben mit dir herum, im Kopf drinnen und findst kan Weg, des los zu werden. Is doch schrecklich irgendwie.

So gsegn schulde ich dem Forum meinen Dank, hier sein zu dürfen. :LOL:

An dieser Stelle kommt immer meine demütige Verneigung. :guru:


Hast du ein Stammbeisl? Dann frag mal, ob du da was von dir vorlesen kannst.
Nur sag uns bitte wann - ich möcht das nicht versäumen.

Ich wüsste z.B. ein Cafe, die machen so was immer wieder ...

:o
Zippe
 
Mach i eh. I hau`s da eina, hemmungslos wia i bin.

Klar, der Durchbruch is des ned, aber ich zumindest darf mich von diesen Gedanken befreit fühlen.

Stell da vur, sowas schleppst dei ganzes Leben mit dir herum, im Kopf drinnen und findst kan Weg, des los zu werden. Is doch schrecklich irgendwie.

So gsegn schulde ich dem Forum meinen Dank, hier sein zu dürfen. :LOL:

An dieser Stelle kommt immer meine demütige Verneigung. :guru:
Wenn donn Erfoig host, donn stehns Schlongen vuar Diar und wolln net nuar dei Autogramm, Lonely. Des warat hoit dei Chance, a Live Aufführung üba dei Life.
Und wia ausm Himmel obi gschossn, steht die Nette fuar Diar und losst die Sprochlos weardn.
Oba do gibts leida no des Problem, daß wenn du donn auf da Bühnen nix mehr sogst, donn Buuhht die des Publikum aus und olles is wieda aus. Life is Life, Lonely and withaut Wife.
 
Hast du ein Stammbeisl? Dann frag mal, ob du da was von dir vorlesen kannst.
Nur sag uns bitte wann - ich möcht das nicht versäumen.

Nimma mehr.

Die ane Stammwirtin, oiso die Frieda, dera ihr Hitt`n groß gnua gwesen warad,
den Puplikusansturm bei mein Auftritt aufzfanga, die is leida scho gsturb`n im Öfajahr.
Ned wäus scho so alt war, nur wegen da Leberzirrhose.

Mit da göb`n Gret`l beim Proda is immer mehr Berg o ganga,
nachdem si da Gschäftsführer, der wos gleichzeitig ihr Oida war,
im Voirausch unabsichtlich mit an Telefonkabel s`Leben gnumma hod,
wäu sei Tochter zerst auf`s Weiße und dann leida a no am Strich ogstürzt is.
Obwohl er selber sei Lebtag ka Ministrant war, hat eahm des ziemlich niederdruckt.
Sie hat dann des Gschäft no a Zeitlang allanich weidagführt
und wia dann ihr Sohn, a wengan Gift, gsturb`n is,
wars ganz vorbei mit der gmiadlich`n Atmosphäre durt.

Der gfühde Otto hod vernünftiger Weise erst vur a paar Monat sei Presslufthitt`n
freiwüllich aun an Nachfolger weida geb`n, nämlich bevur er
a irreparables Nervenleiden aufreißt, mit die Gäst,
die wos täglich bei eahm einegwachsen san
um si bei eahm auf Kreid`n eahna Hirn
aus der Ummantelung zu pressen.


Natürlich, Frau Zippe,

sind die Personen, die Namen und Location`s nur frei erfunden,
selbstverständlich sind alle Gschichten meiner Phantasie entsprungen


aber so ungefähr hädert`s sei kenna, mei Stammbeislszene und drum:

Na, i hab ka Stammbeisl.
Und i bin a gar ned unglücklich drüber.
Soi oft vü zu familiär zuageh, in so Stammbeisl`n, hab i ghört.
 
Zuletzt bearbeitet:
Werbung:
I hab an Freind ghabt, der is verkehrt in solche Lokale, der hod ma vü dazöd.

Er selber is, wie vüle andere a, durt hin gangen,
weil er durt des Loch der Einsamkeit in sein Herz zuastopfen kenna hod
und sowas wie an Ersatz für die unerfüllte Liebe und für Familie gfunden hat.

Für manche wieder wars a Bühne, auf der ma an Clown gspüd hat,
oder an wankenden Philosophen, der über den Untergang der Welt referiert
und kurz nur im Zentrum der Aufmerksamkeit steht,
bevor er weiter, zum nächsten Auftritt geht.

Na, nix für mi. Da is Unterhaltung und echtes Leben zu sehr vermanscht.
Da waß ma nie, wo der Spaß aufhört und der Ernst des Lebens anfangt,
wenns zu familiär zuageht.

Da wird des Drama manchmal vü zu echt, zu lebendig und zu real.

Hat mei Freind mir dazöd.

Aber i waß scho, was die Frau Zippe mant.
Da gibts dann a no die Stammbeisln, die afoch nur gmiadlich san,
wo die Schankmopeds freundlich und fleißig die Wünsche der Gäste befriedigen
und wo ma sie mit Freund gern trifft oder andere Leut kenna lernt.

Klar, des kenn i eh, is eh a leiwande Gschicht.

Aber i hab kans, na.
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben