Dialekte-Thread

Silesia

Sehr aktives Mitglied
Registriert
10. November 2004
Beiträge
4.226
Ort
IRELAND - am Ende des Regenbogens, wo ein Kobold w
Passend zum regionalen Essens-Thread jetzt der regionale Dialekt-Thread:

Wos habts ihr für an Dialekt drauf?
Kemma des amal a bissl zammtragen was für a Mundart da herin is? :D

i bin a Steirerin, aber i böll net so wie die richtigen Steirer, weil i a Grazerin bin (Kulturhauptstadt 2003 für alle Biefke,die´s net wissen)
und i ziag net alles so in die Länge wie die Wiener.
Mei Schatzi is aus Oberösterreich, dort hams an ganz süssen Dialekt... ja und mei Klane (Tochter) kann no net viel plappern, nur einzelne Wörter :banane:

Jetz seids ihr dran, geht scho los!
Baba daweil :guru:
 
Werbung:
Mensch liebe Silesia, des find i ja supr des isch ja a ganz a tolla idee.
I komm von dr Schwäbische Alb, genaur gsagt von dr Ostalb (Oschdalb) aus Aalen (Oahla) des liegt zwischa Ulm ond Stuttgart (Schduagerd). Do schwätzad se älle schwäbisch bis es kracht ond bätscht. mr secht au das dia schwoba ällaweil schaffa miasat, weil se ja mit vierzg a schehs heisle baua welled....net omsonsch secht mr hier des sprichle : "schaffa schaffa heisle baua ond net nach de mädla schaua".........aber so schnell hot no koiner ois baut s´goht hald blos breggallesweis.

jetzt sag i amol adele ond bis bald
schene griaß ausm schwobaländle

hamied:kiss4:
 
ich bin mal wieder schier begeistert!!!! :)

ich liebe es sowas zu lesen oder besser noch zu hören. vor allem versteh ich immer so gut wie alles. :)

aber obwohl ich in freiburg geboren bin, kann ich den dialekt nicht wirklich schwätze. *lach* leider...

wenn ich rede, dann hört man nur manchmal, dass ich in norddeutschland aufgewachsen bin... *lach*

find ich ne tolle idee... gabs aber glaub ich auch schon mal so ähnlich irgendwo hier, oder?

egal :kiss3: :umarmen: :kiss3:

alles liebe
ona
 
Hallo Lüt, weiss nid ob ihr mi verstoh chönd!!:lachen:
I chuma us der Schwiz und do redat ma aso!!:lachen:
Also i wünsch eu an schöna Obed und schlofat guat.
:lachen:

der Magier
 
a065.gif




non comprende ! :lachen:
 
hamied schrieb:
Mensch liebe Silesia, des find i ja supr des isch ja a ganz a tolla idee.
I komm von dr Schwäbische Alb, genaur gsagt von dr Ostalb (Oschdalb) aus Aalen (Oahla) des liegt zwischa Ulm ond Stuttgart (Schduagerd). Do schwätzad se älle schwäbisch bis es kracht ond bätscht. mr secht au das dia schwoba ällaweil schaffa miasat, weil se ja mit vierzg a schehs heisle baua welled....net omsonsch secht mr hier des sprichle : "schaffa schaffa heisle baua ond net nach de mädla schaua".........aber so schnell hot no koiner ois baut s´goht hald blos breggallesweis.

jetzt sag i amol adele ond bis bald
schene griaß ausm schwobaländle

hamied:kiss4:


Das finde ich ja supi das du in Oahla wohnst. Bin in Lauchheim geboren wenn dir das was sagst.
Ellwangen,Wasseralfingen u.s.w.
Habe 18 Jahre dort gelebt und lebe jetzt in der Pfalz doch ein gewaltiger Unterschied da geht das schwäbeln verloren, aber ich finde es immer noch uhrig wenn mir ein Schwabe in der Pfalz begegnet.

Einfach supi:kiss3: :banane:

LG Tigermaus
 
Der Magier schrieb:
Hallo Lüt, weiss nid ob ihr mi verstoh chönd!!:lachen:
I chuma us der Schwiz und do redat ma aso!!:lachen:
Also i wünsch eu an schöna Obed und schlofat guat.
:lachen:

der Magier
noi des isch ja saumäßig schdark, i liab den dialekt jesesmäßig, den fend i sowas von supr des hert sich emmr otz siaß o wenn jemand so schwätza duad........ die schweizer send dr oifach otz genial.........:kiss4:
 
Heast, des is a Gaude do bei eng!
So a wengal ren, wia an da Schnowi gwoxn is, des losst mei Herzal glei hecha schlong.

So, muass no schnö dWesch ind Woschmaschin stecka, sunst gemma no üwa im Bodezimma!

Bis boid, Goidi!:lachen: :waesche2: ;)
 
Werbung:
TIGERMAUS schrieb:
Das finde ich ja supi das du in Oahla wohnst. Bin in Lauchheim geboren wenn dir das was sagst.
Ellwangen,Wasseralfingen u.s.w.
Habe 18 Jahre dort gelebt und lebe jetzt in der Pfalz doch ein gewaltiger Unterschied da geht das schwäbeln verloren, aber ich finde es immer noch uhrig wenn mir ein Schwabe in der Pfalz begegnet.

Einfach supi:kiss3: :banane:

LG Tigermaus

NEIIIIIIIIIIIIIIIIN *freu*

Tigermaus das ist ja genial, mensch freut mich das zuhören *lach* ich hätte nie im leben geglaubt das aalen hier jemand kennt ............. in wasseralfingen hat meine omi gewohnt und in ellwangen bin ich zur schule gegangen *lach* das ist ja schön................:kiss4:

alles liebe dir
hamied:kiss4:
 
Zurück
Oben