Suche nette Brünnette

Werbung:
Wüst in die Wüstn, i hob a Hond voi Sond für di. Des gib i da für dai Sonduhr. Donn konnst zuschaugn wia`s duarchrieselt.

Na i wü ned in die Wüstn.
I geh auf Eis uns Feia
a Saunduhr brauch i ned
bin fü zu stua fiar a Saunduhr

auba, heb da dein Saund auf
und loss eam funkln im Mond
im kristallklaren Schein
 
ich finde Sanduhren faszinierend. Die einen drehen sie rechtzeitig um, die anderen schauen bis zum Ende zu.
 
Wos mochst denn mit de Roddhoorige? :cautious:

Hobbla, des hädd i jez schier vrgessa ….

Was i mit dera Rodhooriga dann mach?
Des däädsch jez gern wissa, gell?
Na des isch doch ganz glar: Die nehm i mit auf mai Schloß Bruchschdoi en Medlhausa und du mit dera ondr anderem dann scheeene esoterische Kaffeekränzla en mainer hella Schduub veranschdalda.

:D
 
Oida hey, wos host zerst gsagt zu mir... i tua in an komischen Dialekt schwäza? Des wos du da von dir gibst, kann i a nur halbewegs versteh, wäu i an Hang zum Mystischn hab. Bei mir am Holzbau arbeit`n scho Brünette, Blonde und Rode, aber halt nur Männer, wäu waßt eh... Arbeit und Frauen, des geht irgendwie ned zsam. Da steht die Baustö und verwandelt si in a Kaffeekränzchen. Und i kann dann meine Bedürfnisse nimma richtig finanzieren.

Ups... hoffentlich bin i jetzt ned in a Fettnapferl treten.

Wos manst mit Schwer Metal Broasch? Des, wo ma Bruck`n baut damit oder des, wos so angenehm in den Ohren klingt? :ROFLMAO:

Haha … alles gut, kein Problem.
Du hast das nicht verstanden? Das ist doch fast schon hochdeutsch. :D
Natürlich war mein letztes Posting spaßig formuliert gewesen.
Baustellentechnisch habe ich schon als Maler bei einem Kumpel, der Meister ist, in seiner Arbeitsgruppe gejobbt.
Was Metal betrifft, ist genau das gemeint, was angenehm in den Ohren klingt. :D
Das ist schlichtweg meine Lieblingsmusik, aber beruflich habe ich damit nichts zu tun.
 
Werbung:
Zurück
Oben